کد خبر : 1371221 | 18 آبان 1395 ساعت 17:24 | 44.3K بازدید | 0 دیدگاه

دنیس سوارز در مصاحبه با کادنا سر:

دوست دارم روزی جانشین اینیستا در بارسا شوم

دنیس سوارز، تابستان امسال از ویارئال به بارسلونا بازگردانده شد؛ با این حال هنوز نتوانسته جایگاه محکمی در ترکیب اصلی بارسا پیدا کند.

دوست دارم روزی جانشین اینیستا در بارسا شوم

به گزارش "ورزش سه"، سوارز که سه سال پیش از منچسترسیتی جذب بارسلونا شد، پس از سه فصل حضور قرضی در سویا و ویارئال به بارسلونا بازگشت.(سال دوم حضور او در ویارئال قرضی نبود و بارسلونا در قرارداد وی بندی گنجانده بود که می توانست با پرداخت 3.7 میلیون یورو، وی را بازگرداند.)

او که در این فصل هنوز نتوانسته بازی های زیادی برای بارسلونا انجام دهد، دو روز پیش برابر سویا به جای اینیستای مصدوم، از ابتدا به میدان رفت و نمایش خوبی نیز ارائه داد.

 

 

1155797

 

 

سوارز در همین رابطه گفت:« فرصت خوبی بود تا از ابتدا برای بارسلونا به میدان بروم. البته اینیستا بازیکنی غیر قابل جانشین در بارسلونا محسوب می شود. تمرین کردن کنار او نیز یک افتخار است؛ اما دوست دارم روزی جانشین او در بارسا شده و مثل او مهره ای تاثیر گذار باشم.»

 

سوارز در مورد مسی هم گفت:« مسی باورنکردنی است. در هر بازی نشان می دهد که بهترین بازیکن دنیاست.

جاه طلبی او شگفت آور است. او حتی در بازی های تمرینی هم دوست ندارد شکست بخورد. اگر تیم او در حال باخت باشد، هر کاری برای برد انجام می دهد. برای او هر مسابقه، جدیت خاص خود را دارد.

دیده ام که هر بازیکنی مدت ها با وی هم تیمی بوده، برایش چه احترام زیادی قائل است. برایم جالب است که مسی به هم تیمی هایش تا این حد نزدیک است و برخوردی صمیمانه دارد. او باعث اتحاد در رختکن بارسلونا است؛ یک شخصیت باورنکردنی.»

دیدگاه‌ها