کد خبر : 1373034 | 26 آبان 1395 ساعت 11:19 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکست تحقیرآمیز آمریکا برابر کاستاریکا

کاستاریکا موفق شد با ارائه یک بازی برتر و با زدن 4 گل از سد ایالت متحده عبور کند.

شکست تحقیرآمیز آمریکا برابر کاستاریکا

به گزارش "ورزش سه"، ایالت متحده حال و روز مساعدی ندارد و یورگن کلینزمن، سرمربی آلمانی این تیم انتقادات زیادی را در روزهای اخیر پذیرفته است. آمریکا هر 2 بازی اخیر را با شکست پشت سر گذاشته است و برای اولین بار از سال 1968 که با نتیجه 2-4 مغلوب کانادا شد، در مرحله مقدماتی جهانی از تیمی 4 گل دریافت می کند.

 

بازی برابر کاستاریکا با برتری همه جانبه میزبان آغاز شد و آنها موفق شدند از همان ابتدای بازی خود را به حریف تحمیل کنند. تیم هاوارد، سنگربان مشهور ایالت متحده در این دیدار حضور نداشت و گوزان نیز نتوانست جانشین خوبی برای او باشد.

 

 

1157437

 

 

کاستاریکا در لحظات پایانی نیمه اول توانست دروازه آمریکا را باز کند و در نیمه دوم نیز 3 بار موفق به گلزنی شد تا شکست سنگینی برای تیم مهمان رقم بخورد و آنها تنها چند روز بعد از شکست برابر مکزیک، باخت دیگری را متحمل شوند. ونگاس، کریستین بلانیوس و جول کمپل با زدن 2 گل، به ترتیب در دقایق 44، 67، 75 و 77، جشنواره گل به راه اندختند و پیروزی شیرینی را برای کاستاریکا به ارمغان آوردند.

 

به نظر می رسد جایگاه یورگن کلینزمن با این شکست بیش از گذشته متزلزل شده است و اخبار زیادی مبنی بر احتمال برکناری او به گوش می رسد.

دیدگاه‌ها