کد خبر : 1373133 | 26 آبان 1395 ساعت 18:12 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

از پردرآمدترین تا مستعدترین بازیکن کی لیگ؛

چونبوک موتورز با شیرشاه در فینال آسیا

وب سایت AFC پیش از دیدار فینال باشگاه های آسیا، به معرفی بازیکنان کلیدی این تیم کره ای پرداخته است.

چونبوک موتورز با شیرشاه در فینال آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"،  فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 بین دو تیم العین از امارات و چونبوک موتورز از کره جنوبی برگزار خواهد شد. دیدار رفت فینال آسیا روز شنبه در کره جنوبی برگزار می شود و بازی برگشت در امارات و استادیوم اختصاصی العین خواهد بود. به همین مناسبت وب سایت AFC به معرفی سه بازیکن کلیدی این تیم کره ای مقابل العین پرداخته است.

 


لئوناردو رودریگز پریرا ؛ پردرآمدترین بازیکن کی لیگ
بازیکن برزیلی تیم چونبوک موتورز در این مسابقات 9 بار از ابتدا وارد زمین شده و 3 بار هم به عنوان یار جایگزین به زمین رفته است. او در این دیدارها 8 گل هم به ثمر رسانده است. لئوناردو رودریگز پریرا بالاترین درآمد را در میان فوتبالیست ها لیگ کره دارد؛ این بازیکن در مرحله دوم رقابت ها عملکرد چشم گیری داشته و با 8 گل زده در رده دوم بهترین گلزن این رقابت ها جای گرفته است. وینگر برزیلی تیم چونبوک شروع خوبی در مسابقات امسال لیگ قهرمانان نداشت و اولین گل خود را در روز ششم و به لطف ضربه پنالتی در مقابل گوانگجو به ثمر رساند. به هر حال او در 6 بازی بعدی خود 7 گل به ثمر رساند تا آمار فوق العاده ای را با اینکه مهاجم هدف نیست، به جا بگذارد.


 تیم چونبوک هم‌چنین به مهاجم دیگر خود که سال 2012 از "آاک آتن" به این تیم پیوسته، امید بسیاری برای گلزنی دارد.

 

 

1157511

 


لی دونگ گوک ؛ شیرشاه کره و چونبوک
مهاجم تیم چونبوک موتورز در لیگ قهرمانان 7 دیدار را به عنوان بازیکن اصلی و 4 دیدار را به عنوان یار جایگزین وارد زمین شده است؛ او در این دیدارها 5 بار موفق به گلزنی شده است. این بازیکن با 32 گل بیشترین تعداد گل زده در لیگ قهرمانان آسیا را به نام خود ثبت کرده است؛ مهاجم همیشه آماده تیم چونبوک شاید از نظر فوتبالی خیلی چشم نواز بازی نکند، اما تنها بر یک چیز تمرکز دارد و آن هم گلزنی است. این بازیکن که در سال 98-1997 موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا شده است، نشان داده که سن مانعی برای فوتبال بازی کردن نیست.
گوک که به عنوان افسانه قاره آسیا و کشور خودش شناخته می شود، برای چهارمین بار به عنوان ارزشمندترین بازیکن کی لیگ انتخاب شد تا از این حیث هم رکورددار باشد. این بازیکن که با لقب "شیر شاه" شناخته می شود، مهره ارزشمندی برای کسب پیروزی مقابل العین خواهد بود.
با اینکه "لی دونگ گوک" در سال 2011 موفق به کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن و بهترین گلزن در شد در فینال مغلوب شد و کسب قهرمانی و فراموشی آن ناکامی بزرگترین انگیزه این بازیکن برای درخشش در فینال خواهد بود.

 

1157512

 


لی جائه سونگ ؛ مستعدترین بازیکن کره و چونبوک
هافبک تیم چونبوک موتورز در 11 دیدار برای تیم خود به میدان رفته و یک گل هم به ثمر رسانده است. این هافبک 24 ساله یکی از استعداد های باشگاه چونبوک موتورز و تیم ملی کره است که موقعیت های بسیاری را برای هم تیمی های خود فراهم آورده است. سومین حضور متوالی او در لیگ قهرمانان آسیا یکی از دلایل رسیدن چونبوک موتورز به فینال این مسابقات بوده است و او در سال 2016 در بهترین فرم دوران بازیگری خود قرار دارد.
سونگ با ارائه بازی های درخشان به عنوان عضو کلیدی تیم ملی کره جنوبی جایگاه خود را تثبیت کرده است و استعداد او چشم بسیاری از باشگاه های اروپایی را به سوی این بازیکن برگردانده است. سونگ هم‌چنین در سال 2015 عنوان جوانترین بازیکن کی لیگ شد و هم زمان در بین 11 بازیکن معرفی شده این لیگ در پایان فصل قرار داشت.

 

1157513

دیدگاه‌ها