کد خبر : 1373397 | 28 آبان 1395 ساعت 00:04 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

فورلان: کلوپ نقطه قوت لیورپول است

دیگو فورلان، مهاجم سابق منچستریونایتد معتقد است که حضور کلوپ روی نیمکت لیورپول، آنها را یک قدم جلوتر از رقبا قرار می‌دهد.

فورلان: کلوپ نقطه قوت لیورپول است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول عملکرد خوبی با کلوپ داشته و نتایج خوبی با سرمربی آلمانی کسب کرده است. در حال حاضر آنها صدرنشین لیگ هستند و فورلان که سابقه بازکردن دروازه لیورپول را با پیراهن منچستر دارد، معتقد است که حضور کلوپ روی نیمکت آنها باعث شده تا یک قدم از رقبا جلوتر باشند.

 

1154798

 


او گفت:" لیورپول از سال 1990 قهرمان لیگ نشده ولی وقتی لسترسیتی فصل گذشته توانسته قهرمان لیگ شود، دلیلی نمی‌بینم که تیمی که عادت به کسب قهرمانی ندارد نتواند قهرمان شود. لیورپول فقط باید به این روند ادامه دهد و درباره مصدومیت‌ها خوش شانس باشد. عدم حضور در اروپا به آنها کمک کرده و بازیکنان با هم متحد شده اند. آنها دیگر بازیکنی در کیفیت سوارز ندارند ولی فیلیپ کوتینیو عالی کار کرده است. کلوپ نقطه قوت آنها در مقایسه با مورینیو و کونته است زیرا مدت زمان بیشتری در این باشگاه بوده است. بازیکنان آنها اعتماد به نفس بالایی دارند و بیش از دیگر تیم‌های لیگ گلزنی کرده اند. تنها نگرانی من این است که آنها زیاد گل می‌خورند، بیش از هفت تیم برتر جدول."

دیدگاه‌ها