کد خبر : 1374676 | 03 آذر 1395 ساعت 17:54 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازی سخت و نفسگیری داریم؛

ویسی: تیم نتیجه بگیرد نیازی به تبلیغ نیست

سرمربی تیم سپاهان اصفهان می‌گوید که کار سختی در برابر فولاد دارند و با تمام قوا به این دیدار خواهند رفت.

ویسی: تیم نتیجه بگیرد نیازی به تبلیغ نیست

به گزارش "ورزش‌سه" ،عبدالله ویسی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: «بازی سخت و نفسگیری با فولاد داریم. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که امتیاز را در اصفهان نگه داریم.»

 

وی افزود: «بازی فردا بسیار حیاتی و حائز اهمیت است. امیدوارم با یک بازی خوب و تلاش بازیکنان به پیروزی برسیم و روزهای خوبی را برای سپاهان رقم بزنیم.»

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه از تماشاگران این تیم چه انتظاری دارد گفت: «هواداران سپاهان در بازی قبلی برای ما سنگ تمام گذاشتند. اگر تیم نتیجه بگیرد نیازی به تبلیغ نیست و خود هواداران تشویق می‌شوند تا به ورزشگاه بیایند. امیدوارم با بازی خوب خود، تماشاگران را وادار کنیم به ورزشگاه نقش‌جهان بیایند و با آنها جشن‌های پیروزی بگیرم.»

 

وی در پاسخ به سوالی در مورد استفاده از مهدی امینی درون دروازه سپاهان اضافه کرد: «وقتی تیم را جوان بسته‌ایم حتماً از جوانان استفاده می‌کنیم. جام حذفی مال امینی است و مطمئناً در بازی‌های بعدی جام حذفی هم او در دروازه خواهد بود. امینی ذخیره‌ای خوب برای آینده سپاهان و فوتبال کشور است.»

 

ویسی ادامه داد: «راندمان استفاده از جوانان را در برنامه 90 دیدم که در این موضوع سپاهان رتبه نخست را داشت. امیدوارم بتوانیم بیش از پیش از جوانان تیم استفاده کنیم.»

دیدگاه‌ها