کد خبر : 1375445 | 06 آذر 1395 ساعت 20:33 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

در تمرینات خوب پنالتی می زنیم؛

بصیرت: صددرصد به محمدی اعتقاد داریم

مجید بصیرت مربی تیم سپاهان معتقد است که تیم سپاهان جوان شده و برای پیشرفت نیاز به زمان دارد.

بصیرت: صددرصد به محمدی اعتقاد داریم

مجید بصیرت مربی تیم سپاهان در مورد دیدار برابر فولاد خوزستان و سایر مسائل پیرامون تیم سپاهان با خبرنگار "ورزش سه‌" گفتگو کرد.

 

اگر پنالتی گل می‌شد برنده می شدیم
بازی خیلی خوبی در مقابل فولاد انجام دادیم. هر دو تیم سرعت بالایی داشتند و می توانستند برنده بازی باشند. اگر پنالتی گل می شد می توانستیم برنده این بازی باشیم؛ موقعیت های زیادی هم داشتیم ولی نتوانستیم به گل برتری برسیم و در نهایت بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

 


شرایط جدول همه بازی ها را جذاب کرده
شرایط جدول لیگ طوری شده که هر تیمی می تواند با کسب 3 امتیاز 5، 6 رتبه در جدول صعود کند. شما دیدید که گسترش فولاد در خانه استقلال 10 نفره موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. به خاطر شرایط ویژه جدول همه تیم ها برای کسب پیروزی به زمین می آیند. قبلا این موضوع اینطور نبود و با گذشت چند هفته تیم های بالای جدول، تیم های میانی و انتهایی جدول مشخص می شدند ولی الان به غیر از تیم ماشین سازی شرایط مبهمی در جدول وجود دارد.

 


تیم ما جوان است و نیاز به زمان داریم
تیم ما از لحاظ سنی جوان ترین تیم لیگ برتر است و در رسانه ها هم به این موضوع اشاره شده است؛ تیم جدیدی داریم و برای پیشرفت به زمان نیاز داریم ولی شرایط خوبی داریم و در بازی ها گذشته مقابل سایپا و فولاد هم نمایش خوبی داشتیم.

 

در تمرینات خوب پنالتی می زنیم
ما در تمرینات تمرین پنالتی می کنیم. چون در بازی های جام حذفی هم حضور داریم و امکان کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی وجود دارد. در تمرینات خیلی خوب عمل می کنیم و همین پدرو هنریکه عالی پنالتی می زند ولی نمی دانم در بازی چرا شرایط تغییر می کند و پنالتی ها خراب می شود. البته نباید از این موضوع هم بگذریم که طالب لو عملکرد خیلی خوبی در این دیدار داشت و شخصا هم از نظر فنی و هم اخلاقی این بازیکن را تحسین می کنم.

 

صد در صد به مهرداد محمدی اعتقاد داریم
در همه جای دنیا بازیکنانی که تیم خود را عوض می کنند، ممکن است نتوانند خیلی زود با تیم تطبیق پیدا کنند. ولی ما صد در صد به مهرداد محمدی اعتقاد داریم و در بازی های آینده به طور حتم از او استفاده خواهیم کرد.
 

جوانان جایگزین خوبی در خط دفاعی داریم
در بازی مقابل گسترش فولاد دو بازیکن کلیدی خط دفاعی خود یعنی کولیبالی و شجاع را نداریم ولی بازیکنان جوان خوبی داریم مثل آرمین سهرابیان، عارف غلامی و علی احمدی که می توانند جای این دو مدافع را برای ما پر کنند.

 


نقش جهان در بازی های بزرگ پر می شود


نقش جهان هنوز یک مقدار نقایص دارد و با رفع آنها می تواند بهترین استادیوم ایران باشد. هنوز باید روی برخی مسائل کار شود و تجهیز شود که این مسئله هم طبیعی است و شما یک ساختمان هم که می سازید این موضوعات به وجود می آید.
من مطمئنم در بازی های آینده و به خصوص در بازی های بزرگ ورزشگاه پر می شود. سرما در بازی مقابل فولاد خیلی وحشتناک بود، به طوری که برای ما هم تحمل سرما خیلی سخت بود ولی با این حال 5 ، 6 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند. در پایان هم از شرکت فولاد مبارکه تشکر می کنم و دست آن ها را به گرمی می فشارم که اگر حمایت های آن ها نبود، هنوز هم این ورزشگاه تکمیل نشده بود.

دیدگاه‌ها