کد خبر : 1375943 | 09 آذر 1395 ساعت 15:08 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

در غیاب موسی و شجاع؛

چالش ویسی برای انتخاب خط دفاعی

تیم سپاهان در حالی به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز می رود که برای اولین بار در این فصل دو مدافع اصلی خود را در اختیار ندارد.

چالش ویسی برای انتخاب خط دفاعی

به گزارش "ورزش‌سه"، هفته گذشته دو مدافع اصلی تیم سپاهان، موسی کولیبالی و شجاع خلیل زاده کارت زرد گرفتند تا به دلیل سه کارته شدن دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز را از دست بدهند. ویسی، سرمربی تیم سپاهان در اکثر بازی های این فصل از این دو مهره خود به طور ثابت در خط دفاعی استفاده کرده بود و نداشتن آن ها در دیدار مقابل گسترش فولاد یکی از چالش های سرمربی زردها برای انتخاب ترکیب اصلی خط دفاعی است.

 

تیم سپاهان در دیدارهای گذشته با ترکیب موسی کولیبالی و آرمین سهرابیان در قلب خط دفاعی، احسان حاج صفی در سمت چپ و شجاع خلیل زاده در سمت راست، از سوی عبدا... ویسی به میدان فرستاده می شد. با غیبت دو مدافع اصلی و مهیا شدن آرمین سهرابیان برای بازی، به احتمال زیاد شاهد حضور علی احمدی و آرمین سهرابیان در قلب خط دفاعی این تیم خواهیم بود.


شجاع خلیل زاده در چند بازی آخر از پست دفاع وسط به منطقه راست خط دفاعی انتقال داده شد و جای علی هلیچی را گرفت که در ابتدای فصل مهره ای ثابت در این پست به حساب می آمد؛ این جابه جایی با نظر سرمربی طلایی‌پوشان و برای استحکام بیشتر خط دفاعی صورت گرفت. با غیبت شجاع خلیل زاده به احتمال زیاد، بار دیگر علی هلیچی این فرصت را دارد تا از ابتدا در ترکیب ثابت به میدان رود. رضا میرزایی، مهاجم جوان سپاهان هم دیگر انتخاب ویسی برای این پست خواهد بود که در یک بازی در این پست به کار گرفته شد و از خصوصیات تهاجمی بیشتری نسبت به هلیچی برخوردار است و انتخاب او بیشتر به  شیوه بازی سپاهان در این دیدار بستگی خواهد داشت.


 با این تفاسیر به نظر می رسد احسان حاج صفی، علی هلیچی، علی احمدی و آرمین سهرابیان چهار نفر خط دفاعی سپاهان را در مقابل گسترش فولاد شکل خواهند داد.

 

دیدگاه‌ها