کد خبر : 1376089 | 10 آذر 1395 ساعت 12:15 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - ساوتهمپتون

دو تیم آرسنال و ساوتهمپتون، امشب در ورزشگاه اتحاد شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آرسنال - ساوتهمپتون

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار از حساسیت‌های ویژه ای برای دو تیم برخوردار است. آرسنال در 5 بازی اخیر خود 2 پیروزی و 3 تساوی کسب کرده و روندی نزولی در هفته های اخیر طی کرده است. آنها که شروع بسیار خوبی در لیگ داشتند و نتایج خوبی کسب کردند، در حال حاضر در رده چهارم قرار گرفته اند ولی اختلاف بسیار کمی با چلسی صدرنشین دارند. حال آنها در جام اتحادیه به دنبال صعود به مراحل بالاتر رقابت‌ها هستند ولی سد محکمی به نام ساوتهمپتون پیش روی آنهاست.

 

1155332

 


سینتز در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده ولی آنها موفق شده اند تیم های بزرگ را در این فصل متوقف کنند. برای مثال اینتر با ترکیب اصلی خود در خانه ساوتهمپتون، 2-1 مغلوب آنها شد. همینطور لیورپول نیز در لیگ برتر حریف سینتز نشد تا آنها از آن دیدار نیز امتیاز بگیرند. بدین ترتیب آرسنال باید در اوج آمادگی و هوشیاری در این دیدار به میدان برود و خطایی از آنها سر نزند تا بتوانند به دور بعد رقابت ها صعود کنند.


5 تقابل اخیر دو تیم با نتایج جالبی به پایان رسیده است. در حقیقت هر دو تیم به یک اندازه پیروز شده اند. 2 پیروزی برای ساوتهپتون، 2 پیروزی برای آرسنال و 1 تساوی به ثبت رسیده است.

دیدگاه‌ها