کد خبر : 1376580 | 12 آذر 1395 ساعت 00:42 | 66.9K بازدید | 0 دیدگاه

گفت‌وگو با بهترین بازیکن فوتسال آسیا

قم بودم و فهمیدم بهترین بازیکن آسیا شدم!

ستاره فوتسال ایران به دلیل همراهی تیم باشگاهی‌اش نتوانست در مراسم معرفی بهترین‌های سال آسیا شرکت کند و جایزه مرد سال فوتسال را بگیرد.

قم بودم و فهمیدم بهترین بازیکن آسیا شدم!

علی‌اصغر حسن‌زاده در مورد کسب دومین جایزه بهترین بازیکنی فوتسال آسیا به "ورزش سه" گفت: واقعا حس خوبی است وقتی آدم این عنوان را کسب می‌کند ولی در ابتدا جا دارد از تمام هم‌بازی‌هایم تشکر کنم چراکه بدون آنها کسب این جایزه میسر نمی‌شد.


او یادآور شد: جا دارد از احمد اسماعیل‌پور و فرهاد توکلی دو بازیکنی که نامزد کسب بهترین جایزه آسیا بودند نیز تشکر کنم و معتقدم حق آنها و تمام بازیکنان تیم ملی که در سال اخیر قهرمانی آسیا و سومی جهان را کسب کردند بوده است.

 

1144873


مرد سال فوتسال آسیا درمورد عدم حضورش در مراسم برترین‌های AFC گفت: فردا بازی گیتی‌پسند تیم باشگاهی‌ام با تیم قم است و الان در این شهر هستیم؛ در هتل بودیم که بچه‌ها این خبر را دادند و واقعا خوشحال شدم.


حسن‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا پس از جام جهانی لژیونر نشد، عنوان کرد: بعد از جام جهانی پیشنهاد اروپایی داشتم ولی صلاح دیدم کارم را در تیم گیتی پسند ادامه دهم؛ شرایط خوبی در این تیم به ویژه برای ملی پوشان است؛ در گیتی‌پسند قبل از جام جهانی شرایط روحی خوبی برای ما به وجود آوردند و همچنین حضور هفت ملی پوش از این باشگاه در جام جهانی نشان داد گیتی‌پسند وضعیت مطلوبی دارد؛ بعد از جام جهانی هم طی مشورتی که با برادرم آقای محسن حسن‌زاده داشتم تصمیم گرفتم با رد پیشنهاداتم در گیتی‌پسند بازی کنم.

دیدگاه‌ها