کد خبر : 1376854 | 13 آذر 1395 ساعت 00:08 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

شکست سنگین اینتر در خانه ناپولی

اینتر در ادامه نتایج ضعیفش در رقابت های این فصل سری A، امشب در خانه ناپولی با نتیجه 3-0 شکست خورد.

شکست سنگین اینتر در خانه ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار تیم میزبان در همان دقایق ابتدایی به دو گل رسید و با زدن گل سوم در نیمه دوم، توانست یک شکست دیگر را برای نرآتزوری رقم بزند.

 

ناپلی ها بازی را طوفانی آغاز کردند و در همان 5 دقیقه ابتدایی، دو بار به گل رسیدند. ابتدا روی ارسال دیدنی همسیک، کایخون با ضربه سر زیلنسکی را صاحب موقعیت کرد و او هم توانست به خوبی ضربه نهایی را وارد دروازه اینتر کند.

 

تیم میهمان هنوز از شوک گل اول خارج نشده بود که ناپولی اختلاف را به دو گل افزایش داد. این بار زیلنسکی در نقش گلساز ظاهر شد و روی پاس عالی بود، مارک همسیک گل دوم را به ثمر رساند.

 

1160873

 

 

بعد از این گل بازی متعادل تر شد و حتی اینتری ها یکی دو موقعیت خوب هم برای جبران گل های خورده به دست آوردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

 

بازی به همین ترتیب ادامه پیدا کرد و در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری 2-0 ناپولی به پایان رسید.

 

ناپولی نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه یک موقعیت خوب را در همان دقایق ابتدایی از دست داد، در دقیقه 51 به گل سوم رسید.

 

روی یک ضربه کرنر بود که هاندانوویچ توپ را دفع کرد اما توپ برگشتی در محوطه جریمه به اینسینیه رسید و او هم با یک ضربه والی دیدنی، حساب کار را 3-0 کرد.

 

ناپولی تنها چند دقیقه بعد می توانست به گل چهارم برسد اما همسیک نتوانست موقعیتی که خودش ایجاد کرده بود را تبدیل به گل کند.

 

در ادامه اینتری ها تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند اما نتوانستند از موقعیت های معدودی که روی دروازه حریف ایجاد کردند، بهره ببرند و بازی با برتری 3-0 ناپولی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها