کد خبر : 1376980 | 13 آذر 1395 ساعت 14:20 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

از رتبه یازدهم تا حضور بین چهار تیم

صعود چشم گیر ذوب آهن برای فتح صدر

پیروزی ذوبی ها در دیدار برابر پیکان، این تیم را تا رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر بالا برد.

صعود چشم گیر ذوب آهن برای فتح صدر

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که ذوب آهنی ها تا پایان بازی های هفته نهم لیگ برتر به رده یازدهم سقوط کرده بودند با پیروزی در بازی های اخیر توانستند خود را تا جمع مدعیان صدرنشین بالا بکشند.


بازی برابر نفتی ها آخرین دیداری بود که شاگردان حسینی شکست خوردند، دیداری که تا دقایق پایانی به سود این تیم در جریان بود اما در پایان به سود نفتی ها به اتمام رسید. شکست در بازی هفته نهم و در ورزشگاه تختی تهران باعث نزول ذوبی ها در جدول رده بندی شد و این تیم خود را در جایگاه یازدهم جدول دید.


اما پس از آن مجتبی حسینی و شاگردانش عزم خود را جزم کردند تا بتوانند صعود خود را آغاز کنند و راه را برای رسیدن به صدر صاف کنند، دو پیروزی سه بر صفر و یک پیروزی دو بر صفر و در مجموع 9 امتیاز پیاپی اکنون ذوبی ها را 18 امتیازی کرده است تا اکنون این تیم با تفاضل گل بهتر بالاتر از استقلالی ها به رده چهارم جدول رده بندی برسند.


پیروزی دو بر صفر ذوبی ها در برابر استقلال خوزستان آنها را در رده هشتم جدول رده بندی قرار داد، پس از آن و با برد سه گله در برابر صنعت نفت آبادان به رده پنجم رسیدند و برد شیرین روز گذشته برابر پیکان، ذوبی ها را به جمع چهار تیم بالای جدول رساند.

دیدگاه‌ها