کد خبر : 1377013 | 13 آذر 1395 ساعت 15:18 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

مورینیو: مارسیال حالا خوشحال تر از گذشته است

منچستریونایتد که در هفته های اخیر نتوانسته به برد در لیگ برتر دست پیدا کند، امیدوار است در بازی فردا مقابل اورتون سه امتیاز را دشت کند.

مورینیو: مارسیال حالا خوشحال تر از گذشته است

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در دو بازی قبلی خود دو تساوی خانگی مقابل آرسنال و وستهام کسب کرده و فردا در گودیسون پارک، دیدار دشواری پیش رو دارد.

 

مورینیو در مورد شرایط تیمش به خبرنگاران گفت:« هیچ کدام از تیم های من این قدر مالکیت توپ بالایی نداشته اند و در خلق موقعیت و خلاقیت در بازی موفق نبوده اند؛ اما باید اعتراف کنم که هیچ وقت نیز تیمی نداشته ام که این قدر مساوی کند. علاقمندم تیمی داشته باشم که علاوه بر بازی زیبا، قادر به پیروز شدن نیز باشد

زمانی که به این باشگاه آمدم می دانستم هدایت تیمی را بر عهده خواهم گرفت که روش فوتبال بازی کردن آن مورد علاقه مردم است پس مشکلی با سنت های این باشگاه ندارم و بسیار راضی هستم. بازیکنان بزرگ و خلاقی در خط حمله داریم اما من امیدوارم بتوانیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.»

 

 

1108779

 

 

مورینیو در مورد وضعیت آنتونی مارسیال نیز گفت:« او تلاش بیشتری نسبت به گذشته دارد و زمانی که گلزنی کند خوشحال تر نیز خواهد بود. این موضوع برای همه مهاجمان طبیعی است. مارسیال حالا خوشحال تر از گذشته است.»

 

بازی برابر اورتون:« همیشه بازی تیم های من برابر اورتون دشوار بوده؛ ضمن اینکه بازی های تیم من در ورزشگاه حریف نیز زیبا بوده است. البته بعضی از آنها را باخته ام و بعضی را با پیروزی پشت سر گذاشته ام. با توجه به علاقه اورتون به سبک یونایتد و بازی هجومی دو تیم، احتمالا بازی زیبایی شاهد خواهیم بود.»

دیدگاه‌ها