کد خبر : 1377155 | 14 آذر 1395 ساعت 08:11 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

منتظر نگاه ویژه مسئولانیم

الهه احمدی: به دنبال مدال در آسیا هستم

الهه احمدی برای کسب مدال در قهرمانی آسیا تلاش می‌کند.

الهه احمدی: به دنبال مدال در آسیا هستم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، ملی‌پوش تیراندازی در خصوص رقابت‌های قهرمانی سلاح‌های بادی آسیا، اظهار کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده‌ام که در مسابقات شرکت کنم. سعی دارم که مدال بگیرم تا ناکامی المپیک تا حدی برایم جبران شود، البته تنها با مدال المپیک 2020 این ناکامی برایم جبران می شود.

 

وی ادامه داد: حریفان از کشورهای زیادی در رقابت‌ها حضور دارند و به نظرم مسابقات در سطح بالا برگزار شود. امیدوارم ایران میزبان خوبی برای مسابقات باشد.

 

قهرمان جهان افزود: تیراندازی بعد از المپیک هم مشکلاتی داشته و ما سرمربی نداشتیم اما من تمریناتم را به شخصه در آرامش انجام داده‌ام. قطعا گرفتن میزبانی باعث ارتقای سطح تیراندازی کشور می‌شود اما باید بیش از به این رشته توجه شود.

 

احمدی گفت: پتانسیل تیراندازی ایران زیاد است و ما همچنان منتظر نگاه ویژه مسئولان هستیم. حمایت شویم مدال المپیک هم می‌گیریم. در المپیک ریو هم در یک قدمی سکو مدال را از دست دادیم و حالا حسرت مدال در دل ما مانده است.

 

ملی پوش تیراندازی در پایان گفت: من در مساله انتخاب مربی دخالتی ندارم و کار خود را می‌کنم. امیدوارم بهترین نفر را برای تیم بیاورند. تیراندازی ایران حالا در دنیا شناخته شده است اما آنطور که باید در ایران به این رشته توجه نمی‌شود.

 

دیدگاه‌ها