کد خبر : 1377245 | 14 آذر 1395 ساعت 13:35 | 8.7K بازدید | 3 دیدگاه

منتظر هواداران هستیم

فریبا:درباره لیست ورود و خروج تصمیم نگرفتیم

مدیرفنی استقلال می گوید حضور هواداران در ورزشگاه می تواند استقلال را به کسب پیروزی در دیدار روز جمعه کمک کند.

فریبا:درباره لیست ورود و خروج تصمیم نگرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه تمرین استقلال گفت: شرایط بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم. بچه ها شاداب هستند و شرایط روحی خوبی داریم و آماده بازی با تراکتورسازی هستیم.


وی درباره دیدار این تیم با تراکتورسازی افزود: بارها گفتم تراکتورسازی بهترین بازیکنان و کادرفنی را در اختیار دارد و تیمی در اندازه قهرمانی است. همچنین نیمکت نشینان خوبی در این تیم هستند و در کورس حضور دارند. هر دو کادرفنی شناخت کامل از یکدیگر دارند و بازی فنی و خوبی خواهد بود.


فریبا در پاسخ به این سوال که حضور قلعه نویی در این بازی حاشیه ساز خواهد شد، تصریح کرد: راجع به حاشیه ها صحبت نمی کنم و تنها بحث فنی انجام می دهیم. امیدوارم هر تیمی فنی تر بازی کند، برنده باشد.


مدیرفنی استقلال درباره نقش حضور هواداران در این بازی، عنوان کرد: شک نکنید هواداران به ما کمک خواهند کرد. از همه هواداران خواهش می کنم پر تعداد در ورزشگاه حاضر شوند و ما نیز قول می دهیم که با ارائه بازی فنی، روز خوبی داشته باشیم. منتظر هواداران هستیم زیرا آنها به ما انرژی می دهند و بازی خوبی خواهند دید.


وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال بازی زیبا انجام نمی دهد و تنها سه امتیاز را کسب می کند، گفت: سه بازی گذشته استقلال را اگر فنی نگاه کنیم، می بینید که استقلال کار تاکتیکی انجام می دهد. بازی با صبا در 45 دقیقه ابتدایی که بازی عادی بود، به لحاظ تاکتیکی 60-70 درصد از کارهای تمرین شده را بازیکنان انجام دادند و این یعنی اینکه تیم پیشرفت کرده است. امروز داریم کار تمرینی انجام می دهیم که باید جمعه این کار را انجام دهیم تا برنده باشیم. شاید به جهت به تماشاگران عام، ما خیلی زیبا بازی نکنیم اما روندی که پیش گرفتیم، در نیم فصل دوم در کنار امتیاز گرفتن، بازی زیبا خواهیم داشت.


فریبا در واکنش به محرومیت خرمگاه و درگیری های دقایق پایانی دیدار با صبای قم، افزود: ما در بحث بازی با صبا، صحبت های زیادی انجام دادیم و همه چیز را به عهده مردم گذاشتیم. بهترین قاضی در این میان ناظر فدراسیون است که در آنجا حضور داشت. کار زشتی رخ داد که هر دو طرف نباید انجام می دادند اما باید صبر کنیم تا ببینیم کمیته انضباطی چه تصمیمی می گیرد. خرمگاه کاری انجام نداده که بخواهد محروم شود و او تنها برای پایان درگیری یعقوب کریمی به محل حادثه رفت.


وی در پایان درباره لیست ورود و خروج استقلال، گفت:هنوز با کادرفنی راجع به این موضوع حرف نزدیم. سه بازی پیش روی ماست و بعد از آن تعطیلی طولانی مدتی داریم.

دیدگاه‌ها