کد خبر : 1377329 | 14 آذر 1395 ساعت 17:48 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

بورنموث 4-3 لیورپول: غافلگیری پسران کلوپ

لیورپول در شرایطی که تا دقیقه 70 با 2 گل از بورنموث پیش بود، در نهایت با نتیجه 3-4 مغلوب این تیم شد تا شگفتی بزرگی در لیگ برتر رقم بخورد.

بورنموث 4-3 لیورپول: غافلگیری پسران کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، بازی در شرایطی آغاز شد که با توجه به پیروزی مدعیان در بازی های دیروز و البته شکست سیتی، لیورپول به پیروزی احتیاج داشت.

 

بازی با برتری شاگردان کلوپ آغاز شد و این تیم در همان 10 دقیقه اول 2 بار توسط امره جان صاحب موقعیت شد که به گل نرسید. در دقیقه 17، فیرمینیو این شانس را داشت که با یک ضربه والی دروازه بورنموث را باز کند که این اتفاق رخ نداد.

 

اما حملات مرسی سایدی ها بالاخره در دقیقه 21 جواب داد و این تیم به گل رسید. پاس بلند و پشت مدافعان امره جان به سادیو مانه رسید و او نیز در موقعیتی تک به تک، با یک ضربه بغل پاس دقیق موفق شد گل اول لیورپول را به ثمر رساند.

 

 

1161354

 

 

برتری لیورپول ادامه داشت و این تیم موفق شد 1 دقیقه بعد گل دوم را نیز به ثمر برساند. جوردن هندرسون موقعیت خوبی را برای اوریگی فراهم کرد و این مهاجم نیز با ضربه ای زیبا گل دوم مرسی سایدی ها را به ثمر رساند.

 

 

1161355

 

 

بعد از این 2 گل، بورنموث تلاش زیادی برای جبران داشت اما در خلق موقعیت مسلم گلزنی ناکام بود. در دقیقه 36، استانیسلاس در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه او توسط کاریوس، سنگربان لیورپول مهار شد. یک دقیقه بعد، آکه در محوطه جریمه توسط فیرمینیو سرنگون شد اما علیرغم اعتراض بازیکنان بورنموث، داور اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت تا نیمه اول با برتری 2 گله شاگردان کلوپ به اتمام برسد.

 

اما در نیمه دوم، بورنموث بازی را هجومی آغاز کرد و بعد از چند حمله نصفه و نیمه، در دقیقه 53 با اشتباه لوورن و خطای جیمز میلنر روی فریزر، صاحب یک ضربه پنالتی شود. کالوم ولیسون پشت توپ ایستاد و با ضربه ای زمینی و خلاف جهت، اختلاف را به حداقل رساند.

 

 

1161356

 

 

یک دقیقه بعد، اوریگی روی پاس مانه در محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی شد که با تعلل او این فرصت از دست رفت.

 

اما در دقیقه 63، لیورپول باز هم اختلاف را به 2 گل رساند. توپربایی مانه و نفوذ او از سمت راست توپ را به امره جان رساند و او نیز با ضربه ای دیدنی و دقیق از پشت محوطه جریمه گل سوم مرسی سایدی ها را به ثمر رساند.

 

 

1161358

 

در دقیقه 69، بورنموث باز هم موقعیت خوبی برای کم کردن اختلاف داشت اما ضربه فریزی از پشت محوطه جریمه با عکس العمل مناسب کاریوس به کرنر رفت. چند دقیقه بعد، لیورپول می توانست از روی ارسال مستقیم ضربه کرنر به گل برسد و مرسی سایدی ها اعتقاد داشتند که بروس توپ را درون دروازه کنترل کرده است اما داور اعتقاد دیگری داشت.

 

 

1161359

 

 

دقیقه 76، یک بار دیگر بورنموث اختلاف را کم کرد. حرکت فریزر و پاس او به ویلسون در نهایت به خود فریزر رسید و ضربه دیدنی او به قعر دروازه کاریوس رفت تا فاصله به 1 گل برسد.

 

 

1161357

 

 

اما این پایان کار نبود و بورنموث دقایقی بعد گل مساوی را به ثمر رساند. با ارسال از جناح راست، استیو کوک درون محوطه صاحب موقعیت شد و ضربه دیدنی او وارد دروازه کاریوس شد تا بازی به تساوی برسد.

 

در دقیقه 80 آفوبه این موقعیت را داشت تا بازگشت بورنموث را کامل کند اما کاریوس دروازه لیورپول را نجات داد.  در دقیقه 91، اوریگی می توانست گل چهارم را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه بورنموث به بیرون رفت. 

 

اما در دقیقه 93، استیو کوک موفق شد گل چهارم را روی ریباند و با اشتباه کاریوس به ثمر برساند تا لیورپول برد با اختلاف 2 گل را در 20 دقیقه با شکست عوض کند.

دیدگاه‌ها