کد خبر : 1377356 | 14 آذر 1395 ساعت 20:21 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

فرگی تایم معکوس در یونایتد مورینیو

منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه با نتیجه 1-1 مقابل اورتون متوقف شد اما همین نتیجه برای بازگشت این تیم به رتبه ششم جدول کافی بود.

فرگی تایم معکوس در یونایتد مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو در این دیدار ابتدا با گل زلاتان ابراهیموویچ از حریف پیش افتادند اما در دقایق پایانی، لیتون بینز کار را به تساوی کشید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

 

اورتون بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب روی دروازه منچستریونایتد ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود. البته هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای به دست آوردند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

 

تا اینکه در دقیقه 42، منچستریونایتد روی یک حمله غافلگیر کننده به گل رسید. پاس بلند آنتونی مارسیال، زلاتان را با استکلنبرگ تک به تک کرد و او هم با توپ را از بالای سر دروازه اورتون، وارد دروازه کرد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

 

1161387

 

 

تیم میزبان در نیمه دوم هم شروع بهتری داشت و چیزی نمانده بود که در دقیقه 52 به گل برسد اما واکنش عالی دخیا روی ضربه کوین میرالاس، دروازه یونایتد را بسته نگه داشت.

 

پس از آن نوبت یونایتدها بود که چند موقعیت خوب روی دروازه حریف داشته باشند؛ از جمله در دقیقه 60 که هرره را می توانست گل دوم را برای شیاطین سرخ به ثمر برساند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

 

با نزدیک شدن به دقایق پایانی، بازیکنان اورتون ابتکار عمل را در دست گرفتند و حملات پردامنه شان سرانجام در دقیقه 89 به ثمر نشست. خطای مروان فلینی روی گه‌یه، یک ضربه پنالتی نصیب میزبان کرد و لیتون بینز گل تساوی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

 

1161394

 

در دقایق تلف شده بازی دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام دادند اما هیچ کدام از این حملات ثمری نداشت و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها