کد خبر : 1377379 | 14 آذر 1395 ساعت 23:40 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

کومان: یک امتیاز حداقل استحقاق ما بود

رونالد کومان، سرمربی اورتون، پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل منچستریونایتد، اعلام کرد که این نتیجه، حداقل چیزی بود که تیمش از دیدار می توانست به دست بیاورد.

کومان: یک امتیاز حداقل استحقاق ما بود

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا شاگردان ژوزه مورینیو با گل زلاتان ابراهیموویچ پیش افتادند اما لیتون بینز در دقیقه 89 از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند تا تافی ها از این دیدار به یک امتیاز برسند.

 

کومان به خبرنگاران گفت:" ما شایسته کسب یک امتیاز بودیم. این نتیجه عادلانه ای بود. شاید منچستریونایتد بیشتر صاحب توپ بود اما در نیمه اول موقعیتی ایجاد نکرد. ما وقتی عقب بودیم، اعتماد به نفس و تعهدمان را نشان دادیم. این یک امتیاز، حداقل چیزی بود که ما شایستگی اش را داشتیم.

 

1161420

 

 

نمایش ما بهتر از هفته قبل بود. ما تیمی قوی هستیم و از نظر فیزیکی به اندازه ای خوبیم که می توانیم تا آخرین ثانیه بجنگیم. ما شایسته این نتیجه بودیم.

 

فکر می کنم نمایش کل تیم خوب بود. از ابتدای بازی سازمان دهی خوبی داشتیم. شرایط را برای منچستریونایتد در ایجاد موقعیت دشوار کردیم. بازیکنانم در نیمه دوم باور فوق العاده ای را به نمایش گذاشتند. دخیا یکی دو واکنش باورنکردنی داشت اما در نهایت نتیجه عادلانه بود."

 

دیدگاه‌ها