کد خبر : 1377678 | 16 آذر 1395 ساعت 08:54 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

مهمان سرشناس یاران شهباززاده در آلانیا

اردوی آلانیا در روزهای گذشته تحت الشعاع حضور یک مهمان سرشناس از رجال سیاسی بود که این اتفاق سرو صدای زیادی در محافل خبری ترکیه به راه انداخت.

به گزارش "ورزش سه"، آلانیااسپور در حالی اولین تجربه حضور در سوپرلیگ ترکیه را پشت سر می گذارد که مورد حمایت ویژه مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه این کشور قرار دارد و با توجه به حضور این چهره پرنفوذ سیاسی در بین اعضای هیات رئیسه باشگاه همواره میزبان مهمانان سرشناسی در اردوی خود بوده است. 


از جمله سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه که در بین جهانیان نام و آوازه زیادی دارد. لاوروف که برای حضور در نشستی سیاسی به ترکیه سفر کرده بود بعد از دیدار با وزیرامورخارجه ترکیه در اقدامی جالب به بازدید از باشگاه آلانیااسپور و تمرینات این تیم پرداخت تا حضور او در جمع سجاد شهباززاده و هم تیمی هایش به خبر اول رسانه های ترکیه تبدیل شود.


حسن چاووش اوغلو رئیس باشگاه آلانیا در این دیدار پیراهن شماره 7 را به نام لاوروف تقدیم وزیر امورخارجه روسیه کرد تا همین اقدام باشگاه تازه صعود کرده به سوپرلیگ را در صدر اخبار این کشور قرار داده و شهرتی جالب توجه برای آنها به ارمغان بیاورد.

 

1161663

دیدگاه‌ها