کد خبر : 1378067 | 17 آذر 1395 ساعت 16:43 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

با تعامل دو باشگاه این موضوع قابل حل است

محرومیت نوروزی ربطی به بازی با سایپا ندارد

مسئولان تیم سایپا در رابطه با محرومیت مهاجم صنعت نفتی ها می گویند که از حدود شش هفت ماه پیش پیگیر پرونده مربوط به این بازیکن بودند و اعلام محرومیت وی در این زمان ربطی به بازی این تیم با آبادانی ها ندارد.

محرومیت نوروزی ربطی به بازی با سایپا ندارد

به گزارش "ورزش سه"، امروز و در آستانه بازی برابر تیم سایپا، خبر محرومیت رضا نوروزی، مهاجم تیم صنعت نفت آبادان منتشر شد، محرومیتی که ناشی از شکایت نارنجی پوشان از این بازیکن بود. 

 


مسئولان تیم سایپا در ارتباط با محروم شدن نوروزی از حضور در بازی برابر این تیم می گویند که زمان محرومیت این بازیکن ربطی به بازی با سایپا ندارد، ما در حدود شش، هفت ماه پیش شکایت کرده بودیم اما امروز اعلام شد وی محروم است و باید به تعهدات خود رسیدگی کند، بنابراین همزمانی جریمه این بازیکن با دیدار برابر سایپا کاملا تصادفی است.  

 


در این رابطه گفتنی است رضا نوروزی پس از جدایی از جمع نارنجی پوشان، مبلغ مربوط به صدور رضایت نامه خود را در قالب یک وجه چک در اختیار باشگاه قرار داد اما به دلیل عدم وصول این چک، باشگاه از این بازیکن شکایت کرد و امروز رای آن اعلام شد. 

 


اصغر حاجیلو، سرپرست نارنجی پوشان با تایید این موضوع گفت: «بهه هرحال عدم تعهد به قول و قرار توسط این بازیکن اتفاق افتاد و حق طبیعی باشگاه بود که شکایت کند، حالا هم با تعاملی که دو باشگاه با یکدیگر دارند، به احتمال فراوان این موضوع به خوبی حل و فصل می شود.»

دیدگاه‌ها