کد خبر : 1378125 | 17 آذر 1395 ساعت 19:22 | 73.3K بازدید | 0 دیدگاه

جابجایی تل خاک پشت ورزشگاه حکم توقیف دارد!

مورد عجیب ورزشگاه نقش جهان!

در اتفاقی عجیب نخاله‌های بیرون ورزشگاه نقش جهان حکم توقیف دارد و مسئولان فولاد مبارکه از لحاظ قانونی قادر به جابجایی آن نیستند.

مورد عجیب ورزشگاه نقش جهان!

به گزارش "ورزش‌سه"،  ورزشگاه نقش جهان اصفهان پس از نزدیک به یک دهه به مرحله بهره برداری رسیده است؛ با این حال هنوز این ورزشگاه به طور کامل آماده برگزاری مسابقات نیست و برخی نقایص مثل جایگاه خبرنگاران، محوطه بیرون ورزشگاه و ... از بهره برداری کامل آن جلوگیری کرده است.


 حالا در اتفاقی عجیب مشکلی جدید برای تخلیه خاک های بیرون ورزشگاه به وجود آمده است. گویا در زمان گودبرداری خاک های خارج شده از زمین به شرکتی فروخته می شود و این شرکت با گذشت چند سال تنها بخش قابل استفاده از این خاک ها را برده و مقداری نخاله باقی مانده است. موضوعی که باعث ایجاد چالش میان شرکت فولاد مبارکه و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی شده است.

 

احمد سعیدبخش، معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولادمبارکه در همین خصوص در گفتگو با خبرگزاری ایمنا گفته است:« سقف جایگاه خبرنگاران با مقداری خاک هم پشت ورزشگاه وجود دارد که از زمان گودبرداری ورزشگاه وجود داشته و در سال‌های گذشته فروخته شد اما مالک در همان زمان مقداری از آن را که مرغوب بوده می‌فروشد و مقداری دیگر که به درد کارشان نمی‌خورد را رها می‌کند و از اداره‌کل ورزش و جوانان استان شکایت می‌کند تا آنها را پس بدهد. متأسفانه این تل خاک‌ حکم توقیف دارد و نمی‌توانیم به آن دست بزنیم.»

 

سعیدبخش در همین خصوص ادامه داده است:« ما با شهردار اصفهان نیز جلساتی برگزار کردیم و ایشان برای جابجایی این خاک‌ها به ما قول همکاری دادند ولی به دلیل حکم توقیف فعلاً کاری از دست آنها هم بر نمی‌آید. مدیرکل ورزش و جوانان استان به شدت پیگیر این موضوع است تا بتوانیم خاک ها را برداشت کنیم.»

دیدگاه‌ها