کد خبر : 1378209 | 18 آذر 1395 ساعت 10:04 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

شالکه، بشیکتاش، رم، آژاکس، شاختار و ...

رقیبان احتمالی روستوف در یورولیگ

با ایستادن در جایگاه سوم گروه دشوار لیگ قهرمانان بازیکنان روستوف به چالش اروپایی خود همچنان ادامه داده و این بار راهی یورولیگ شدند.

رقیبان احتمالی روستوف در یورولیگ 

به گزارش "ورزش سه"، کسب جایگاه سومی گروه D لیگ قهرمانان اروپا آن هم در جدال با سه تیم مطرح و سرشناس قاره موفقیتی بزرگ برای روستوف و ایرانی هایش قلمداد شد چون کمترین شانس برای نایب قهرمان روسیه در راه صعود احتمالی از گروه در نظر گرفته شده بود. با رسیدن به مرحله یک شانزدهم نهایی یورولیگ زردپوشان روستوف این فرصت را دارند تا بار دیگر با یک تیم برتر قاره دست و پنجه نرم کنند.


اما این که حریف احتمالی آنها در این مرحله کدام تیم خواهد بود برمی گردد به قوانین و مقرراتی که یوفا برای تیم های صعود کننده از لیگ قهرمانان به یورولیگ در نظر گرفته است. 24 تیم برتر صعود کننده از 12 گروه مقدماتی در کنار 8 تیم صعود کننده از لیگ قهرمانان تیم های حاضر در مرحله یک شانزدهم نهایی را تشکیل می دهند که بنا به قوانین قرعه کشی برای 8 تیم حاضر در چمپیونزلیگ جدا صورت خواهد گرفت.


قرعه‌کشی رقابت‌های این مرحله ۲۲ آذرماه در شهر نیون سوئیس انجام می‌شود و دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی در روزهای ۲۸ بهمن و ۵ اسفندماه سال جاری به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد. در این میان حریف احتمالی تیم روستوف روسیه با توجه به دو سیدبندی یوفا و در نظر گرفتن فاکتورهایی همانند امتیازهای به دست آمده، گل‌ های زده و خورده از میان تیم‌های بشیکتاش ترکیه، رم ایتالیا، آژاکس آمستردام هلند، شاختار دونتسک اوکراین، شالکه آلمان و اسپارتاپراگ جمهوری چک انتخاب خواهد شد.


با این شرایط باید منتظر ماند و دید ایرانی های روستوف در این تیم روسی ماندنی خواهند شد تا در این چالش مهیج اروپایی به داد تیم شان برسند یا نه؟ جایی که رویارویی با هر کدام از این تیم ها می تواند کمک شایانی برای آنها باشد تا بیشتر خودشان را در فوتبال اروپا بر سر زبان ها بیاندازند.

دیدگاه‌ها