کد خبر : 1378398 | 18 آذر 1395 ساعت 20:56 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

کارلوس ته وز: شاید به لیگ چین بروم

کارلوس ته وز، مهاجم تیم ملی آرژانتین، تایید کرد که حقوق 40 میلیونی در سال برای بازی در خاور دور او را وسوسه کرده است اما احتمال بازنشسته شدنش در ژانویه را هم رد نکرد.

کارلوس ته وز: شاید به لیگ چین بروم

به گزارش "ورزش سه"، ستاره بوکاجونیورز اعلام کرد که پیشنهاد مالی خیره کننده چینی ها را مد نظر قرار خواهد داد اما در همین حال امکان بازنشستگی اش نیز وجود دارد.


اسطوره باشگاه  بوکا جونیورز در حالی از جولای 2015 به این تیم بازگشت، که اولین بار به عنوان یک بازیکن بسیار جوان در سال 2003 در ترکیب این تیم قرار گرفته و موفق به فتح کوپا لیبرتادورس شده بود. هر چند این بار تلاش های او برای فتح این جام فعلاً بی ثمر بوده و حالا که در سال 2017 بوکا در این رقابت ها غایب است ممکن است پیشنهاد شانگهای شنهوا را بپذیرد.

 

1162240

 

او گفت: "در حال حاضر فقط به فکر سوپر کلاسیکو بین بوکا و ریورپلاته هستم. من برای بررسی پیشنهاد چینی ها فرصت زیادی دارم. ما اول با ریور و بعد با کولون بازی داریم، بعد از این دو بازی هم مراسم ازدواجم در پیش است. من در تعطیلات تابستان در این مورد فکر خواهم کرد. نه تنها ممکن است باشگاه را ترک کنم بلکه ممکن است بازنشسته شوم."


ته وز 32 ساله یک پیشنهاد جدی با حقوق 40 میلیونی در سال از تیم شانگهای شنهوا که رهبری آن بر عهده گوستاوو پویت است، دریافت کرده است.


بازیکن سابق چلسی در این مورد گفت: "من از باشگاه خواسته ام که ته وز را به خدمت بگیرند و امیدوارم این انتقال رخ دهد."

دیدگاه‌ها