کد خبر : 1378441 | 19 آذر 1395 ساعت 01:28 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خانگی اینتر مقابل اسپارتاپراگ در لیگ اروپا

اینتر در آخرین دیدارش در مرحله گروهی لیگ اروپا، مقابل اسپارتاپراگ با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید.

پیروزی خانگی اینتر مقابل اسپارتاپراگ در لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی که حذف شان از این رقابت ها از قبل مشخص شده بود، در این دیدار با درخشش اِدِر توانستند به پیروزی برسند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

 

تا اینکه در دقیقه 23، اینتر توسط ادر به گل رسید. روی همکاری میانگه و پینامونتی، توپ در مقابل دروازه به ادر رسید و او هم در دو ضرب، دروازه را باز کرد.

 

 

1162282

 

 

بعد از این گل روند بازی تغییر چندانی نکرد و هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند و به این ترتیب، نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را اینتر بهتر آغاز کرد اما این تیم میهمان بود که در دقیقه 54 به گل تساوی رسید. روی ارسال بورک دوکال، لوکاش مارچک با ضربه سری تماشایی، کار را به تساوی کشید.

 

برتری اسپارتا بعد از این گل ادامه پیدا کرد و این تیم می توانست در دقیقه 65 به گل دوم برسد اما ضربه پنالتی ای که با خطای آندرئولی ایجاد شده بود را دوکال در مصاف با کاریتسو از دست داد.

 

هرچه به دقایق پایانی نزدیک تر می شدیم، اینتری ها بیشتر ابتکار عمل را در دست می گرفتند تا اینکه در دقیقه 90، ادر بار دیگر دروازه حریف را باز کرد. او که روی پاس آنسالدی صاحب موقعیت شده بود، بعد از جا گذاشتن مدافع حریف، با ضربه ای تماشایی، کار را تمام کرد تا اینتر به یک پیروزی روحیه بخش دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها