کد خبر : 1378530 | 19 آذر 1395 ساعت 13:42 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو:

شرط بارسا برای جذب کاپیتان سابق کرواسی

داریو سرنا، کاپیتان سابق تیم ملی کرواسی یکی از گزینه های بارسلونا برای پست دفاع راست در نقل و انتقالات زمستانی است.

شرط بارسا برای جذب کاپیتان سابق کرواسی

به گزارش "ورزش سه"، حضور الکس ویدال در بازی مقابل گلادباخ و بازی رضایت بخش او سبب شده تا تردیدها در بارسلونا نسبت به انتقال قرضی وی بیشتر شود. تمجید انریکه از ویدال پس از بازی و نیز مصاحبه خود بازیکن مبنی بر اینکه تمایلی به ترک بارسا ندارد، باعث شده تا ابهامات در مورد خرید یک مدافع راست در بازار زمستانی افزایش یابد.

 

 

1162340

 

 

با این وجود موندودپورتیوو، نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا اصرار دارد که مسئولان کاتالانی در حال بررسی گزینه های مدنظر خود هستند. ژوائو کانسلو از والنسیا، سیدیبه از موناکو و داریو سرنا از شاختار دونتسک، سه گزینه موردتوجه بارسلونا هستند.

 

کانسلو و سیدیبه به طور حتم در زمستان از باشگاه خود جدا نخواهند شد و داریو سرنا تنها بازیکنی است که احتمال جذبش بالاتر به نظر می رسد.

او در ژانویه آزاد خواهد بود تا با تیم های موردنظرش وارد مذاکره شود و طبق گزارش موندودپورتیوو، از مسئولان شاختار خواسته است تا به وی اجازه پیوستن به بارسلونا را بدهند. سرنا روز گذشته همراه شاختار به براگای پرتغال سفر نکرد و در پیروزی 2-4 تیمش در لیگ اروپا غایب بود.

 

طبق ادعای همین منبع، مسئولان بارسا تنها در صورتی سرنا را جذب خواهند کرد که او بتواند رضایت مسئولان باشگاهش را جلب کرده و در ابتدای ژانویه مجوز جدایی بگیرد. بارسا قصد ندارد در اواسط یا انتهای ژانویه این بازیکن را به خدمت بگیرد. در صورت ناکامی در جذب سرنا، الکس ویدال در بارسا ماندنی خواهد شد.

 

سرنا با 134 بازی ملی و پس از یورو 2016 از تیم ملی کرواسی خداحافظی کرد. او سال هاست که در عضویت شاختار قرار دارد.

دیدگاه‌ها