کد خبر : 1379133 | 21 آذر 1395 ساعت 15:14 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار شاگردان اشکانی بدون برد

حذف قادریان از رقابت‌های قهرمانی جهان

با حذف یوسف قادریان از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، تیم ملی کشتی فرنگی ایران بدون کسب مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

حذف قادریان از رقابت‌های قهرمانی جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های روز پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در بوداپست مجارستان در جریان است،یوسف قادریان نماینده وزن 80 کیلوگرم ایران پس از باخت 11 بر 2 مقابل الکس میشل بیوربرگ کسیدیس از سوئد از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

با باخت این کشتی‌گیر گمنام سوئدی مقابل رفیق حسین‌اف آذربایجانی،قادریان شانس حضور در گروه بازنده‌ها را از دست داد و وداع زودهنگامی با رقابت‌های قهرمانی جهان داشت.

 

پیش از این و در روز نخست رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی جهان در دو وزن غیرالمپیکی 71 و 80 کیلوگرم،روز گذشته افشین بیابانگرد دارنده مدال برنز جهان در همان دور نخست مقابل حریف ارمنستانی 2 بر 2 شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

به این ترتیب علی اشکانی سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی در اولین آزمون جدی خود پس از بدست گرفتن هدایت تیم ملی به نتیجه قابل انتظار نرسید و بیابانگرد و قادریان پس از ماه‌ها تمرین در اردوهای تیم ملی بدون کسب حتی یک برد به کار خود پایان دادند.

 

 

دیدگاه‌ها