کد خبر : 1379231 | 21 آذر 1395 ساعت 20:57 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: 3 امتیاز جادویی را به دست آوردیم

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتدها معتقد است آنها باید قبل از دقایقی پایانی گل دوم را نیز به ثمر می رساندند.

مورینیو: 3 امتیاز جادویی را به دست آوردیم

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش منچستریونایتد موفق شد با تک گل میخیتاریان در خانه از سد تاتنهام گذر کند.

 

مورینیو گفت: "پیروزی مهمی را در برابر تیم بسیار باکیفیتی به دست آوردیم. نباید دقایق انتهایی بازی را با این استرس و ترس سپری می کردیم زیرا قبل از آن لایق زدن گل دوم بودیم. در این شرایط، پیروزی 0-1 نیز بسیار مهم است زیرا ما به امتیازات این دیدار نیاز داشتیم.

 

البته باز هم در نیمه اول و دوم موقعیت های زیادی را برای گلزنی از دست دادیم و از آنها استفاده نکردیم و چنین شرایطی بسیار خطرناک است زیرا این گونه تیم ها بازیکنان بزرگی در ترکیب دارند و روی نیمکت نیز دست مربی حریف برای ایجا تغییر و تغییر نتیجه باز است. دقایقی آخر بازی را با استرس دنبال کردیم اما باید عنوان کنم که بازیکنانم لایق پیروزی بودند زیرا همه تلاش خود را انجام دادند.

 

 

1162980

 

 

این سه امتیاز برای ما جادویی بود زیرا برابر تیم بزرگی پیروز شدیم و این نتیجه معانی زیادی برای ما دارد. به همین دلیل بود که من در ترکیبم تغییر ایجاد نکردم زیرا معتقدم این بازیکنان در گذشته نیز خوب بازی کرده بودند. حالا باید در برابر وست بروم و کریستال پالاس بازی کنیم و من از روند تکاملی تیم بسیار راضی هستم".

 

مورینیو در مورد مصدومیت میخیتاریان و تعویض او گفت: "مصدومیت میخیتاریان خیلی جدی نیست و او احتمالا یک الی دو هفته قادر به بازی کردن برای ما نخواهد بود".

دیدگاه‌ها