کد خبر : 1379663 | 23 آذر 1395 ساعت 13:06 | 36.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیدر حاضر در کمیته انضباطی پدر یکی از بازیکنان استقلال بود

جوابیه جنجالی معاون حقوقی استقلال به اکبرپور

معاونت حقوقی باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات روز گذشته سیاوش اکبرپور، مطالبی را عنوان کرد.

جوابیه جنجالی معاون حقوقی استقلال به اکبرپور

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، سیاوش اکبرپور روز گذشته در خصوص اتفاقات آکادمی باشگاه استقلال و جدایی‌اش از این مجموعه به صحبت پرداخت. بعد از این اظهارات برنامه 90 شب گذشته هم به این موضوع ورود کرد و البته یک فایل صوتی را از گفت‌وگوی یک مسئول و یک مربی پایه پخش کرد که واکنش شهاب جهانیان را در پی داشت. جهانیان در این برنامه اعلام کرد که هرگز بازیکنی را به تیم‌های پایه استقلال معرفی نکرده است.

 

اکبرپور در اظهارات روز گذشته خود انتقاداتی را از محسن بزرگی معاونت حقوق ی باشگاه استقلال مطرح کرد که وی امروز در واکنش به اظهارات اکبرپور جوابیه‌ای را به خبرگزاری فارس ارسال کرد که متن این جوابیه عینا در زیر می‌آید:

 

عطف به خبر با عنوان «اکبرپور:آقای سلطانی‌فر به آکادمی استقلال ورود کنید!/یک منشوری را مدیر آکادمی کرده‌اند» موارد ذیل را جهت تنویر افکار عمومی تقدیم می دارد. مستدعیست عینا در همان صفحه و در همان محل درج و منتشر گردد:


1- آقای سیاوش اکبرپور که بدون دارا بودن مدرک رسمی مربیگری با کارت تدارکات، در زمان مدیریت قبلی آکادمی،سرمربیگری(!)تیم جوانان را عهده دار شده بود در هفته های اخیر مرتکب دو فقره تخلف انضباطی( درگیری با داور در دیدار مقابل سایپا و تمرد از دستور مافوق) گردید که معاونت انضباطی باشگاه در راستای حفظ آرامش رده مزبور رسیدگی به آنها را مسکوت گذارد لیکن در هفته گذشته اعضای کادر فنی و اجرایی تیم جوانان با سوءاستفاده از بی تجربگی بازیکنان، مرتکب تخلف نابخشودنی تحریک بازیکنان به اعتصاب گردیدند که انتشار تصاویر آن در فضای مجازی موجب بروز بازتابهای بسیار منفی علیه باشگاه بزرگ استقلال گردید. به همین خاطر پرونده انضباطی در این مورد تشکیل و آقای سیاوش اکبرپور که واکنش قاطع کمیته انضباطی باشگاه را پیش بینی می کرد روز چهارشنبه گذشته در تماس تلفنی جداگانه با اینجانب و جناب آقای دکتر یاسر خسروزاده مسوول محترم انضباطی آکادمی درخواست کرد محترمانه استعفا دهد تا حرمت وی محفوظ بماند. اینجانب با این استدلال که اکبرپور جزء سرمایه های باشگاه محسوب می گردد موضوع را با مدیرعامل محترم باشگاه مطرح و اعلام نمودم آقای اکبرپور و سایر محرکین (آقایان سعید طرزی و مجید گرمرودی) در اولین فرصت اداری با دستور موقت رئیس محترم کمیته انضباطی باشگاه تعلیق خواهند شد. نظر به اعلام آمادگی آقای اکبرپور برای استعفا بهتر است برای حفظ حرمت نامبرده و پرهیز از تعلیق و اخراج وی، با درخواست ایشان مبنی بر استعفا موافقت گردد با موافقت و تدبیر مدیر عامل محترم همین ترتیب اجرایی شد و آقای اکبرپور اگر استعفا نمی داد قطعا اکنون همانند آقایان طرزی و گرمرودی از سمت خود معلق شده بود.
2- برخلاف ادعای آقای اکبرپور،آقای پرویز برومند جهت حضور در جلسه انضباطی احضار نشده بود بلکه به منظور پیگیری تعارضی که در صفحات قرارداد وی وجود دارد به باشگاه مراجعه کرده بود و صرفا از بازیکنان تیم جوانان  جهت حضور در جلسه مزبور دعوت بعمل آمده بود و لیدر مورد ادعا؛ پدر یکی از بازیکنان بود که با اخذ اجازه دقایقی در جلسه حاضر و توضیحاتی ارائه نمود.
‏‎3-آقای اکبرپور ادعا نموده:«بازیکنی به نام مهدی صمدایی اگر فوتبالیست بود گردنم را می دهم»(!) 
در رد این ادعای واهی یک جستجوی ساده در اینترنت و مدارک پیوست حکایت از آن دارد که بازیکن مزبور بارها به اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر 15 سال دعوت شده است بنابراین آقای اکبرپور اگر صلاح دانست بر خلاف میل اینجانب به وعده خود عمل نماید. البته علت اصلی طرح این ادعای واهی، از زبان پدر باریکن مزبور شنیدنی است و رسانه ها را به پیگیری آن فرامی‌خوانم.
5- مشارالیه در جایگاهی نیست که در مورد صلاحیت مدیر محترم آکادمی باشگاه استقلال اظهارنظر نماید و بهتر بود ایشان به جای استعمال واژه ی موهوم «منشوری» سرپرستی تیم جوانان را به برادر همسر خود موسوم به آقای سعید طرزی که از دلالان فوتبال به شمار می آید واگذار ننماید.
گزارشاتی در مورد انعقاد قرارداد «مدیربرنامه» با  برخی بازیکنان تیم جوانان استقلال توسط سرپرست معلق تیم جوانان واصل گردیده که در دست بررسی است و در صورت صحت،جهت برخورد قانونی به کمیته اخلاق فدراسیون و حراست وزارت محترم ورزش و جوانان منعکس خواهد شد.
6-فعلا به همین مختصر بسنده می کنم آما توضیحات و مستندات مفصل تری در مورد مصاحبه مزبور وجود دارد که در صورت لزوم و صلاحدید مدیران ارشد باشگاه علی الخصوص مدیرعامل محترم باشگاه جناب آقای سیدرضا افتخاری به اطلاع هواداران فهیم استقلال و سایر دوست داران فوتبال خواهد رسید.
لازم به تذکر است کلیه مطالب آقای اکبرپور از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.
محسن بزرگی 
معاون حقوقی و انضباطی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران

 

نامه‌های ارسالی معاونت حقوقی باشگاه استقلال برای دعوت مهدی صمدایی به تیم ملی زیر 15 سال به شرح زیر است:

 

1163473

 

1163472

 

1163474

 

1163475

 

1163476

 

1163477

 

1163478

دیدگاه‌ها