کد خبر : 1379933 | 24 آذر 1395 ساعت 14:28 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد مدافع کروات نفت تهران از مدیران این باشگاه؛

پراهیچ: پولم را ندادند و کارتم در گرو هتل است!

مدافع کروات نفت تهران به گلایه شدید از اتفاقات این فصل از باشگاهش پرداخت و خواستار رسیدگی به آن از مسئولان نفت شد.

پراهیچ: پولم را ندادند و کارتم در گرو هتل است!

به گزارش "ورزش سه"، ایگور پراهیچ که در ابتدای این فصل از پدیده مشهد راهی نفت تهران شد، به شدت بابت اتفاقات رخ داده در خصوص مسائل مالی اش در این تیم گله کرد. او که جزو بازیکنان تاثیرگذار نفت تهران در خط دفاعی این تیم محسوب می شود در این باره به خبرنگاران جوان گفت: «در حال حاضر بازیکن نفت هستم اما برای حل مشکلات مالی خود منتظر مسئولان باشگاه مانده ام. متاسفانه با وجود این که از لحاظ فنی وضعیت خوبی در نفت دارم اما از لحاظ مالی با مشکلاتی مواجه هستم.»


وی با ناراحتی بابت عدم پرداخت مبلغ قراردادش توسط مسئولان این باشگاه گفت: «حدود سه ماه است که از نفت پولی نگرفته ام و این موضوع سبب شده تمرکز چندانی نداشته باشم و در بازی آخر نفت به همین دلیل آسیب دیدم و نمی توانم تیمم را مقابل صبا همراهی کنم.»


مشکلات مالی این بازیکن کروات در نفت تهران باعث شده او از نظر اسکان نیز دچار مشکل شود: «مسئولان باشگاه نتوانسته اند به تعهدات خود عمل کنند، مشکل منزل و ویزای من همچنان پابرجا است. محل اقامتم در هتل های تهران را بارها تغییر داده ام و آی دی کارتم گرو یکی از هتل های تهران است، اکنون در منزل یکی از دوستان کرواتم اقامت دارم اما خانواده وی به زودی به تهران می آیند و مجبورم آن جا را هم ترک کنم. از طریق وکیلم پیگیر رفع مشکلاتم با نفت هستم و امیدوارم مسئولان باشگاه مشکلم را حل کنند.»

دیدگاه‌ها