کد خبر : 1380560 | 26 آذر 1395 ساعت 23:50 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

توقف دورتموند در خانه هوفنهایم

بروسیا دورتموند در دیداری خارج از خانه مقابل هوفنهایم با تساوی 2-2 متوقف شد و فرصت بازگشت به جمع سه تیم اول جدول بوندس لیگا را از دست داد.

توقف دورتموند در خانه هوفنهایم

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که انتظار می رفت شاگردان توماس توخل در این دیدار کار دشواری مقابل هوفنهایم، تیم چهارم جدول داشتند اما علی رغم 10 نفره شدن در همان نیمه اول، توانستند یک امتیاز این دیدار کسب کنند.

 

تیم میزبان بازی را بهتر شروع کرد و تنها سه دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی پاس در عمق بنجامین هوبنر بود که مارک اوث بعد از فرار از تله مدافعان دورتموند و پشت سر گذاشتن وایدن فلر، دروازه را باز کرد.

 

1164242

 

دورتموندی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و بعد از اینکه در دقیقه 7 یک موقعیت بسیار خوب را از دست دادند، در دقیقه 11 به گل تساوی دست پیدا کردند.

 

روی حرکت عالی دمبله و پاس او برای گوتزه، این ملی پوش آلمانی با ضربه دقیق و به موقع، دروازه هوفنهایم را باز کرد.

 

 

1164244

 

 

برتری دورتموند بعد از این گل هم ادامه داشت اما این هوفنهایم بود که در دقیقه 20، بار دیگر به گل رسید. این بار هم هوبنر بود که در نقش گلساز ظاهر شد و ضربه سر او روی یک ضربه کرنر، ساندرو واگنر را در موقعیت گلزنی قرار داد. این مهاجم بلند قامت هم با ضربه ای نه چندان محکم، وایدن فلر را مغلوب کرد.

 

 

1164240

 

 

بعد از این گل فشار حملات دورتموند افزایش پیدا کرد و بازیکنان این تیم حملات خطرناکی برای به ثمر رساندن گل تساوی ترتیب دادند اما در دقیقه 40، شرایط برای این تیم سخت تر شد. مارکو رویس که در همان دقایق ابتدایی یک کارت زرد گرفته بود، با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا شرایط برای زردها دشوارتر شود.

 

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با برتری 2-1 هوفنهایم به پایان رسید.

 

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و بعد از اینکه هوفنهایم یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد، دورتموند روی توپ برگشتی به زمین حریف توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

 

این بار هم دمبله بود که توانست اوبامیانگ را در موقعیت گلزنی قرار بدهد و این ستاره گابنی هم با ضربه چیپ، دروازه هوفنهایم را باز کرد.

 

 

1164243

 

 

این گل باعث شد تا کمی از ضرباهنگ بازی کاسته شود و بازی بیشتر در میانه زمین در جریان باشد اما در دقایق پایانی تیم میزبان تلاش کرد تا از برتری نفری اش برای زدن گل برتری استفاده کند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

 

 

دیدگاه‌ها