کد خبر : 1380967 | 28 آذر 1395 ساعت 22:31 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: هر دو گل منچستر سیتی آفساید بود

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال از تصمیمات داوری انتقاد کرد و هر دو گل منچسترسیتی را آفساید دانست.

ونگر: هر دو گل منچستر سیتی آفساید بود

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش آرسنال در حالیکه با یک گل از من سیتی پیش بود، در نهایت بازی را به این تیم واگذار کرد.

 

ونگر گفت: "هر دو گل منچسترسیتی در شرایط آفساید به ثمر رسید و همین برای شکست خوردن ما کافی بود. در طول فصل تصمیمات زیادی بر علیه ما گرفته شده و من معتقدم آنها گل های صحیحی به ثمر نرساندند. گل دوم منچسترسیتی آفساید بود و استرلینگ چند متر در منطقه آفساید قرار داشت. گل اول نیز همینگونه بود اما من تنها می توانم با این شرایط خودم را وفق داده و به تحلیل دلایل شکست برابر منچسترسیتی بپردازم.

 

این تصمیمات شرم آور است زیرا پیروزی ما را تبدیل به شکست کرد. بازی تحت کنترل ما بود اما آرسنال از اشتباهات داوری در نیمه دوم لطمه دید. بعد از 2 گل من سیتی، ما تلاش زیادی برای بازگشت به جریان بازی داشتیم اما حریف ما بازیکنان باتجربه ای داشت و زمان بازی را به سود خود سپری کرد.

 

 

1164677

 

 

هفته بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم. در نیمه دوم از لحاظ فیزیکی تحلیل رفتیم اما در نیمه اول بسیار خطرناک ظاهر شدیم و موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم. در دیدار اواسط هفته قبل برابر اورتون هر دو بار توسط ضربه سر دروازه ما باز شد و امروز نیز گل های مشابهی دریافت کردیم.

 

شرایط دشواری را تجربه می کنیم زیرا 4 بازی از 5 بازی اخیر ما خارج از خانه بوده و با فرصت کم ریکاروی، بازی های متوالی زیادی انجام دادیم که باعث تحلیل نیروی ما در نیمه دوم بازی امشب شد.

دیدگاه‌ها