کد خبر : 1382069 | 03 دی 1395 ساعت 17:50 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از بازگشت به آزادی به عنوان تماشاگر؛

سوشا:امید به جشن‌قهرمانی‌پرسپولیس در آزادی

دروازه بان سابق پرسپولیس و کنونی میوندالن نروژ امروز به ورزشگاه آزادی آمد تا بازی تیم محبوب خود را از نزدیک تماشا کند.

سوشا:امید به جشن‌قهرمانی‌پرسپولیس در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس تهران دقایقی پیش موفق شد با پیروزی 3 بر صفر مقابل سیاه جامگان قهرمانی نیم فصل را مسجل کند. این دیدار تماشاگر ویژه ای داشت و سوشا مکانی دروازه بان ملی پوش تیم میوندالن نروژ و فصل گذشته قرمزپوشان خود را به آزادی رسانده بود تا در جشن قهرمانی نیم فصل تیم سابق خود شرکت کند.

 

او پس از پایان این بازی گفت: «تبریک می گویم بابت قهرمانی نیم فصل. امیدوارم این روند را ادامه بدهند و تیم قهرمان شود. خیلی روحیه گرفتم از حضور در ورزشگاه آزادی. دلم واقعا تنگ شده بود چون یک هوادار هستم و هوادار همیشه دلش برای تیم می زند. بازی امروز نشان داد که جای نگرانی نیست. همین طور حضور هواداران در ورزشگاه در یک بازی نه چندان سخت که امیدوارم آنها در آخر فصل کسب جام را جشن بگیرند.»

 

او در مورد جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس هم گفت: «اسم این موضوع را وداع نمی شود گذاشت چون مثلا حسین ماهینی هم همین موقعیت را تجربه کرده است. به هر حال سربازی و خدمت مقدس را باید رفت و تراکتور هم تیم خیلی خوبی است و شاید این یک توفیق اجباری باشد. این یک تصمیم شخصی هم هست و نباید خیلی حساس شد. اما چیزی که می دانم پرسپولیس هرگز از نظر بازیکن ضرر نخواهد کرد و بازیکنان دیگر جای بازیکنان فعلی را پر می کنند.»

 

سوشا آینده خود را هم این طور عنوان کرد: «من دو فصل دیگر قرارداد دارم و اگر پیشنهادی باشد آن را بررسی می کنم.»

دیدگاه‌ها