کد خبر : 1382749 | 06 دی 1395 ساعت 12:12 | 10.5K بازدید | 1 دیدگاه

زادمهر: اطلاعی از بازنشستگی طاهری ندارم

عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید اطلاعی از بازنشستگی و برکناری طاهری از سرپرستی پرسپولیس ندارد.

زادمهر: اطلاعی از بازنشستگی طاهری ندارم

به گزارش "ورزش سه"، محمد زادمهر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر اظهار کرد: آنچه باعث موفقیت می‌شود، آرامش است. وقتی مجموعه شما دارای آرامش است و از استرس به دور است می‌توانید امیدوار باشید که موفق خواهید شد. ما در هیات مدیره پرسپولیس سعی داشتیم پس از مشاوره با کارشناسان حقوقی و حسابرسان تصمیم‌های خودمان را اتخاذ کنیم تا مشکلی ایجاد نشود. البته درباره جذب بازیکن و بستن تیم، همه چیز را به کادر فنی واگذار کردیم.

 

وی افزود: طی سال اخیر مدیریت باشگاه و هیئت مدیره تعامل خوبی با مربی تیم داشت زیرا ما مربی خوبی انتخاب کردیم و از هر جهت به او اعتماد داشتیم. البته مباحث مالی هم نقش مهمی در موفقیت ما داشت. پس از اینکه توانستیم قرارداد اسپانسری خوبی به امضا برسانیم، باشگاه روی پای خودش ایستاد و توانستیم به بازیکنان و مربیان پرداخت‌های به موقع داشته باشیم. البته باید بگویم پیشنهاد ابتدایی این اسپانسر را من به همراه آقای کاشانی به هیات مدیره بردیم و در نهایت مذاکرات نهایی انجام شد.

 

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره بازنشستگی طاهری و احتمال کناره‌گیری او از سرپرستی باشگاه پرسپولیس گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم. به هر حال طاهری مدیری با سابقه و موفق در صنعت کشور بوده و طی مدتی که در پرسپولیس حضور داشته نشان داده در فوتبال هم می‌تواند موفق عمل کند. بنابراین هیات مدیره از حضور او در باشگاه پرسپولیس حمایت می‌کند.

 

دیدگاه‌ها