کد خبر : 1383706 | 10 دی 1395 ساعت 18:29 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

جعفر کاشانی: این مدیریت باید بماند

جعفر کاشانی که روز گذشته با نادر کاشانی و بیژن معتمدی که جلسه کوچک و دوستانه ای متشکل از ورزشکاران و مسئولان بزرگ و قدیمی را برگزار کردند، درباره وضعیت حال حاضر پرسپولیس صحبت کرد.

جعفر کاشانی: این مدیریت باید بماند

به گزارش "ورزش سه"، رئیس با تجربه هیئت مدیره پرسپولیس درباره حرف هایی که درباره تغییرات احتمالی مدیر عامل پرسپولیس مطرح بود اعلام کرد که مدیریت کلان پرسپولیس به درستی کار کرده و باید محفوظ بماند. امیدواریم ورزش ایران از کسانی که تجربه فعالیت در باشگاه را به درستی دارند و مدیریت و تخصص آنها به درد فوتبال می خورد فارغ از بحث بازنشستگی بهره برد.

کاشانی گفت: «وقتی از برانکو در سال گذشته حمایت کردیم خوب می دانستیم که تیم ما به روزهای خوبش برخواهد گشت و امروز از کسانی که در بخش های مختلف از جمله رسانه هایی چون ورزش سه که از ایشان و باشگاه به درستی حمایت کردند تشکر می کنیم.»

کاشانی لابه لای صحبت هایش از 14 دی ماه سال گذشته حرف می زند که مراسم جشن تولد همایون بهزادی برگزار شد و کوتاه مدتی قبل همایون بهزادی از دنیا رفت. کاشانی در این باره می گوید: «آنچه برای همایون، دوست عزیزم برگزار شد اصلا در حد نام و اعتبار او نبود و امیدواریم برای ما و سایر دوستان، به گونه ای دیگر عمل شود.»

 

کاشانی در پایان اعلام کرد که باشگاه در فصل نقل و انتقالات با کمترین تغییرات به گونه ای رفتار می کند که پرسپولیسی قوی تر از نیم فصل اول خواهید دید.

دیدگاه‌ها