کد خبر : 1384361 | 13 دی 1395 ساعت 11:31 | 35.9K بازدید | 2 دیدگاه

شمسایی: اراده ای برای بازگشت من وجود ندارد 

بازگشت فالکائو برای شکستن رکورد شمسایی

فالکائو، ستاره بی بدیل فوتسال جهان که بعد از شکست برابر ایران و روی دوش ایرانی ها از فوتسال ملی خداحافظی کرد بار دیگر به تیم ملی برزیل بازگشت.

بازگشت فالکائو برای شکستن رکورد شمسایی

به گزارش "ورزش سه"، اما این بار نیت فالکائو چیز دیگری است. نه اینکه با خاطره ای خوش از تیم ملی فوتسال خداحافظی کند. او می خواهد یک رکورد را برای برزیل به ثبت برساند. او می خواهد عنوان آقای گلی فوتسال جهان را از وحید شمسایی بگیرد. اختلاف 9 گل در فوتسال چیز تازه ای نیست.


همبازیان فالکائو در تیم ملی فوتسال برزیل از این اتفاق خرسند هستند. آندره تیاگو می گوید فالکائو این بار برمی گردد تا رکورد وحید شمسایی را بشکند. روبینیو هم می گوید فالکائو، پله فوتسال ما و بازیکن بزرگی است. 


بعد از این اتفاق پیشنهاد شد که فدراسیون فوتبال ایران هم از وحید شمسایی برای حضور دوباره در تیم ملی فوتسال دعوت کند تا رکورد او برای فوتسال ایران پابرجا باقی بماند. 


واکنش وحید شمسایی به این پیشنهاد چیست؟


وحید می گوید: «می خواهم از این تریبون استفاده کنم و همه حرف هایم را برای یک بار بزنم. نه من درخواست بازگشت به تیم ملی را داده ام و نه می خواهم برگردم. نه گفتم تیم ملی به من احتیاج دارد و نه من به تیم ملی احتیاج دارم. من بازی هایم را برای تیم ملی انجام داده ام و به همه تیم های دنیا هم گل زده ام. وقتی فالکائو برگشت خیلی ها به من گفتند این رکورد برای ایران است و شما به خودت کار نداشته باش. فالکائو برگشته که رکورد من را بشکند و برود. »


فالکائو با اینکه سه بار از تیم ملی خداحافظی کرده باز هم عطش گلزنی برای تیم ملی فوتسال را کشورش دارد و می گوید:« از بازگشت به تیم ملی خوشحال هستم. باز هم می توانم به برزیل خدمت کنم و گل بزنم.»


اظهار نظر علی کفاشیان که این روزها سکاندار فوتسال کشور است می تواند در نوع خود جالب باشد. او می گوید: «ما هم باید تلاش کنیم که جهانی بودن خود را حفظ کنیم اما نه به طور مصنوعی. باید زمینه موفقیت را فراهم کنیم و البته زمینه اش هم وجود دارد. دعوت وحید شمسایی به تیم ملی بستگی به نظر کادر فنی دارد.» وحید شمسایی این صحبت ها را بی پاسخ نمی گذارد. 


او می گوید: «من نخواستم که به تیم ملی برگردم حال این به دیگری پاس می دهد! این اراده وجود ندارد. دوست ندارند و نمی خواهند اتفاق تازه ای بیفتد. بهتر است این مسئله را رها کنیم. من دیگر نمی خواهم برای تیم ملی بازی کنم.»


واکنش محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال هم به این اتفاقات می تواند گره گشای این ماجرا باشد. 


محمد ناظم الشریعه در واکنش به این سوال که وحید شمسایی به اردوی تیم ملی دعوت می شود یا نه ؟ می گوید: «این مسئله یک مسله غیر فنی است و من خیلی نمی توانم در آن دخالت کنم. بحت فنی در داخل زمین به من مربوط است اما بحث دعوت یا عدم دعوت و برگزاری بازی به فدراسیون فوتبال مربوط می شود. این مسئله به خود وحید و فدراسیون فوتبال برمی گردد که وحید دعوت شود یا نشود! البته من با همه چیز از جمله دعوت از وحید موافقم.»

دیدگاه‌ها