کد خبر : 1384694 | 14 دی 1395 ساعت 14:40 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

مرفاوی چهارمین مربی ناکام لیگ شانزدهم

صمد مرفاوی امروز آخرین تمرین خود را با بازیکنان صبا انجام داد تا چهارمین مربی باشد که در میانه های راه از تیمش جدا می شود.

مرفاوی چهارمین مربی ناکام لیگ شانزدهم

به گزارش "ورزش سه"، تیم صبای قم با کسب 9 امتیاز از 15 مسابقه در شرایط بحرانی قرار دارد و تنها ماشین سازی را با 6 امتیاز پشت سر خود در جدول 16 تیمی مسابقات می بیند. این موضوع سبب شد تا مسئولان این تیم در نهایت تصمیم به برکناری صمد مرفاوی و جایگزینی او با سهراب بختیاری زاده بگیرند.


پیش از این نیز سه تیم سیاه جامگان، ذوب آهن و ماشین سازی در مسابقات لیگ برتر دوره شانزدهم تغییراتی را به دلایل مختلف در کادر فنی خود ایجاد کردند.


در تیم سیاه جامگان فرهاد کاظمی به دلیل مشکلات مالی تصمیم به ترک تمرینات این تیم گرفت و پس از مدتی جایگزین رسول خطیبی در تیم ماشین سازی شد؛ رسول خطیبی که به دلیل نتایج ضعیف از کار کنار گذاشته شده بود. تغییر دیگر در کادر فنی تیم ذوب آهن اتفاق افتاد و یحیی گل محمدی علیرغم کسب دو عنوان قهرمانی در جام حذفی به دلیل عملکرد ضعیف در ابتدای فصل اخراج شد و به جای او مجتبی حسینی هدایت سبزپوشان را برعهده گرفت.


البته این تعداد تعویض در کادر فنی تیم های لیگ برتری هنوز با مسابقات لیگ آزادگان فاصله زیادی دارد؛ چراکه در پایان نیم فصل از مسابقات لیگ آزادگان که با 20 تیم دنبال می شود، نیمی از تیم ها تصمیم به تغییر در کادر فنی خود گرفته اند.

دیدگاه‌ها