کد خبر : 1384977 | 15 دی 1395 ساعت 16:57 | 83.4K بازدید | 0 دیدگاه

کار سخت گزینه استقلال در ذوب آهن (عکس)

مدافع چپ ذوب‌آهن که در پایان دوران نقاهت پس از مصدومیت مورد توجه استقلال تهران قرار گرفته است با وجود کار سختی که برای بازگشت به ترکیب اصلی دارد در اصفهان خواهد ماند.

کار سخت گزینه استقلال در ذوب آهن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  در دقایق پایانی دیدار با استقلال خوزستان از هفته دهم لیگ برتر بود که مهرداد قنبری مصدوم شد و با برانکارد به بیرون از زمین انتقال یافت.


در دیدار بعدی ذوب‌آهن که از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر اکسین البرز برگزار شد مجتبی حسینی در غیاب مدافع مصدوم تیمش از محمد ستاری در پُست دفاع چپ استفاده کرد.


بعد از آن در دیدار برابر ماشین‌سازی از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اما سرمربی ذوب‌آهن در یک اقدام غیرمنتظره جوان‌ترین بازیکن تیمش را در ترکیب اصلی قرار داد. مهران درخشان مهر هم با عملکرد خوبش خیلی زود جایگاه خود را در ترکیب اصلی ذوب‌آهن تثبیت نمود و تیم اصفهانی با حضور او در اکثر مسابقات به پیروزی رسید.

به این ترتیب، عملکرد خوب درخشان مهر کار قنبری را برای بازگشت به ترکیب اصلی سخت کرد. علیرضا منصوریان که ظاهراً در این مدت شرایط مدافعان ذوب‌آهن را به دقت رصد می‌کرده است بر همین اساس برای جذب مدافع چپ تازه بهبود یافته این تیم از خود علاقه نشان داد اما مدیرعامل ذوب‎آهن با تأکید بر اینکه تیم اصفهانی لیست خروجی ندارد و هیچ بازیکنی را به تیم‌های سرخابی پایتخت نمی‌دهد، آب پاکی را روی دستان سرمربی استقلال ریخت تا رقابت قنبری و درخشان مهر در پُست دفاع چپ در نیم‌فصل دوم ادامه پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها