کد خبر : 1385224 | 16 دی 1395 ساعت 17:50 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دختران ایران در آخرین دیدار تدارکاتی

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در ششمین و آخرین دیدار تدارکاتی خود در اسلوونی موفق به شکست تیم «فرمولا فورمیس» شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدارسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در نهمین روز اردوی برون مرزی خود در اسلوونی به مصاف تیم جوانان فرمولا فورمیس رفتند و سه بر صفر این تیم را شکست دادند.


این تیم در حال حاضر در جایگاه چهارم لیگ جوانان اسلوونی است و ملی پوشان ایران در آخرین مسابقه تدارکاتی خود در اردوی برون مرزی اسلوونی که شب گذشته برگزار شد، موفق به شکست سه بر صفر این تیم شدند.


شاگردان مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان صبح امروز (پنج شنبه) آخرین تمرین خود را در اسلوونی برگزار می کنند و عصر این کشور را به مقصد ایران ترک خواهند کرد.

 

1171261


تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران خود را برای حضور شایسته در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا که از 14 تا 22 اسفندماه سال جاری در شهر «چونگ کینگ» کشور چین برگزار می شود، آماده می کند.


زهرا زهدی، زهرا صالحی، زهرا کریمی، زهرا فیض اله پور، بیتا اعلائی، زهرا خان محمدی، بهار بهرامی نیا، مهرنوش سالاری، سپیده مقصودی، فاطمه عنایت، غزاله اله یاری، مریم حبیبی، آیتک سلامت، بهار سلیمی زاده، منا آشفته و شیوا افشاریان بازیکنان حاضر در اردوی برون مرزی هستند.


مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، فاطمه عبدالهی، نازنین فتح اله پور و مهسا آراسته (مربیان)، اکرم حبیب لو (فیزیوتراپ)، سحر محمدیاری (ماساژور)، مریم فراتی (آنالیزور) و نازلی علیایی به عنوان سرپرست اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در اردوی برون مرزی اسلوونی هستند.

دیدگاه‌ها