کد خبر : 1385725 | 18 دی 1395 ساعت 22:53 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

صعود دشوار آرسنال با غلبه بر پرستون

آرسنال موفق شد در دیداری دشوار و با گل لحظات پایانی ژیرو از سد پرستون گذر کند.

صعود دشوار آرسنال با غلبه بر پرستون

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که در هفته های اخیر در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته بود و از کورس قهرمانی دور شده بود، در دور سوم FA CUP به مصاف پرستون رفت.

 

بازی با برتری پرستون آغاز شد و این تیم در عین ناباوری در اوایل بازی به گل رسید. حرکت زیبای این تیم از میانه میدان در نهایت در محوطه جریمه به کالوم رابینسون رسید و این مهاجم نیز با ضربه ای دقیق دروازه اوسپینا را باز کرد تا پرستون با یک گل از حریف نامدار خود پیش افتد.

 

 

1171791

 

 

در ادامه، پرستون باز هم می توانست دروازه آرسنال را باز کند اما بی دقتی بازیکنان این تیم مانع به ثمر رسیدن گل دوم شد. همچنین در اواخر نیمه اول و روی همکاری ایوبی و ژیرو، آرسنال نیز می توانست گل تساوی را به ثمر برساند که درخشش سنگربان پرستون مانع این امر شد و نیمه اول با همان یک گل برتری به سود تیم گمنام به پایان رسید.

 

اما با شروع نیمه دوم، شاگردان ونگر تلاش زیادی برای جبران گل خورده انجام دادند که در دقیقه 51 به نتیجه رسید. حرکت انفرادی و دیدنی ایوبی در محوطه جریمه با پاس به بیرون او همراه بود و آرون رمسی موفق شد با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه، به زیبایی دروازه پرستون را باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

 

 

1171789

 

 

در ادامه، دو تیم حملات زیادی روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند و آرسنال می توانست دو بار و توسط ضربات سر مصطفی و لوکاس به گل برسد اما این اتفاق رخ نداد تا بازی با همان نتیجه تساوی در جریان باشد.

 

 

1171792

 

 

اما تلاش های آرسنال در دقیقه 90 به نتیجه رسید و روی پاس پرز، ژیرو موفق شد گلزنی کند تا درخشش هفته های اخیر خود را ادامه دهد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا آرسنال با برتری در لحظات پایانی به دور بعد صعود کند.

دیدگاه‌ها