کد خبر : 1386092 | 20 دی 1395 ساعت 12:53 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا را به حقش خواهیم رساند

کلانتری: خوشحالم پاسخ اعتماد فرکی را دادم

ایوب کلانتری هافبک جدید تیم سایپا در اولین دیداری که برای این تیم به میدان رفت موفق شد علاوه بر به ثمر رساندن یک گل، یک پاس گل نیز ارسال کند.

کلانتری: خوشحالم پاسخ اعتماد فرکی را دادم

به گزارش "ورزش سه"، هافبک جدید نارنجی پوشان در رابطه با اولین دیدار خود برای تیم جدیدش و رویارویی با مربی سابق خود گفت: آقای فرهاد کاظمی همیشه برای من قابل احترام هستند، جدایی من از سیاه جامگان نیز پس از جدایی وی از این تیم شکل گرفت، ایشان همیشه برای من قابل احترام بوده اند. در حال حاضر هر دوی ما در تیم های جدیدی حضور داریم و به دنبال موفقیت هستیم.  


وی درباره علت جدایی‌اش از سیاه‌جامگان و حضور در سایپا گفت: نمی‌خواهم دیگر درباره جدایی‌ام صحبت کنم، من اکنون پیراهن سایپا را برتن دارم و بازیکن این تیم هستم. دیگر صحبت کردن درباره حضورم در سیاه‌جامگان درست نیست. قبلا تجربه کار با آقای فرکی را در فولاد داشتم و از همین رو تصمیم گرفتم به سایپا بیایم تا بار دیگر شاگردی کنار ایشان را تجربه کنم.


او که در اولین حضورش مقابل ماشین‌سازی پنالتی‌‌ تیمش را به ثمر رساند و علاوه بر آن یک پاس گل هم داد که در این‌ خصوص می‌گوید: این تصمیم آقای فرکی بود که پنالتی را من بزنم و خدا را شکر به اعتماد ایشان پاسخ مثبت دادم و آن توپ را به گل تبدیل کردم. در هر تیمی که حضور داشتم تمام تلاشم را برای موفقیتش به کار بستم، در فصل قبل که در سیاه‌جامگان بودم 3 پاس گل و 3 گل به ثمر رسانده‌ام که این روند را در سایپا ادامه دادم. 


هافبک نارنجی‌پوشان در رابطه با جایگاه تیم سایپا می‌گوید: صددرصد اوضاع ما در جدول رده بندی تغییر می کند، سایپا تیم ریشه‌داری است و  قطعا با رسیدن سایر بازیکن‌ها چه آنهایی که در نیم فصل اول مصدوم بوده‌اند و چه آنهایی که تازه جذب شده‌اند، جایگاه این تیم تغییر می کند، تمام تلاش مان را به کار می بندیم و همه با همدلی این تیم را به جایگاهی که حقش است خواهیم رساند.

دیدگاه‌ها