کد خبر : 1387536 | 26 دی 1395 ساعت 00:03 | 11.8K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی شیرین اینتر در برابر کیه وو

اینتر موفق شد با ارائه نمایشی دیدنی در خانه از سد کیه وو گذر کند.

پیروزی شیرین اینتر در برابر کیه وو

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی در شرایطی آغاز شد که اینتر برای ادامه روند فوق العاده خود برای پیروزی به میدان آمده بود.

 

بازی با برتری نراتزوری ها آغاز شد و این تیم حملات زیادی را روی دروازه کیه وو ترتیب داد. در دقیقه 13 و با ارسال آنسالدی، ایکاردی می توانست با ضربه سر دروازه را باز کند که ضربه او با بدشانسی تبدیل به گل نشد. دقایقی بعد، روبرتو گالیاردینی خرید جدید اینتر شانس خود را از فاصله ای دور امتحان کرد اما ضربه او توسط سنگربان کیه وو دفع شد.

 

در دقایق 23 و 25، اینتر دو بار دیگر می توانست توسط ایکاردی به گل برسد که باز هم بدشانسی مانع گلزنی این تیم شد. اما بر خلاف جریان بازی، این کیه وو بود که در دقیقه 34 به گل رسید.

 

1173375

 

 

روی یک ارسال کرنر از سمت راست، سرجیو پلیشر از درون محوطه جریمه با ضربه سر دروازه میزبان را باز کرد تا کیه وو با یک گل از حریف خود پیش افتد. در اواخر نیمه اول، یک بار دیگر ضربه سر ایکاردی توسط سنگربان کیه وو مهار شد تا میهمان با یک گل برتری به رختکن برود. اینتر در نیمه اول چند موقعیت مسلم گلزنی را هدر داد.

 

اینتر نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و می توانست در دقیقه 53 به گل برسد اما عکس العمل فوق العاده سورنتینو روی ضربه پرشیچ مانع باز شدن دروازه این تیم شد. در دقیقه 63 اینتر می توانست روی ضربه آزاد و با شوت ادر به گل برسد اما باز هم سنگربان درخشان کیه وو مانع این اتفاق شد.

 

اما تلاش های اینتر بالاخره در دقیقه 68 جواب داد و با ارسال دیدنی کاندروا از راست، ایکاردی موفق شد دروازه کیه وو را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

 

دقایقی بعد، باز هم ایکاردی با چرخشی فوق العاده در آستانه گلزنی قرار گرفت که با هم سورنتینو مانع شد. در دقیقه 74، شوت محکم پرشیچ با کمترین اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 80 یک بار دیگر ایکاردی صاحب موقعیت شد اما ضربه محکم او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

اما تلاش های میزبان بالاخره جواب داد و این در تیم در دقیقه 85 به گل رسید. حرکت دیدنی پرشیچ و نفوذ به درون محوطه با ضربه نهایی او همراه بود تا اینتر به گل دوم برسد.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 92 و روی توپربایی پالاسیو و پاس به بیرون، ادر گل سوم را به ثمر رساند در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا اینتر در خانه از سد کیه وو گذر کند.

دیدگاه‌ها