کد خبر : 1387650 | 26 دی 1395 ساعت 14:32 | 146.7K بازدید | 0 دیدگاه

صعود یک پله ای طارمی با گل سه امتیازی

جدول ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم

مهدی طارمی را می توان تنها بازیکنی دانست که در بین بازیکنان حاضر در صدر جدول ارزشمندترین ها، موفق به اثرگذاری شد، او در هفته اول دور برگشت لیگ، گل حساس و سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند.

جدول ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم

به گزارش "ورزش سه"، بازی های هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ شانزدهم، تاثیر زیادی روی عملکرد بازیکنان صدرنشین در جدول ارزشمندترین های لیگ نداشت، البته در این میان رحیم زهیوی از لیگ برتر جدا و راهی ستارگان قطر شد تا بازی های خود را در این تیم پیگیری کند. مهدی طارمی با گل سه امتیازی که در دیدار سرخ پوشان برابر سایپا به ثمر رساند تنها بازیکن بالانشینی بود که در بازی های این هفته موفق به ارتقا رده خود بین سایر بازیکنان شد. 


با بررسی ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم همراه "ورزش سه" باشید: 

 

اول – ساسان انصاری، فولاد خوزستان – 16 امتیاز 


آقای گل فعلی لیگ برتر که تاکنون توانسته 12 بار دروازه حریفان را باز کند در دیدار اخیر تیمش نتوانست موثر واقع شود و بدون اینکه روی دروازه ماشین سازان خطرساز باشد بازی را به اتمام رساند، انصاری که پنالتی گیرترین بازیکن لیگ نیز محسوب می شود تاکنون توانسته 3 پنالتی منجر به گل برای تیمش به دست بیاورد و یک بار نیز با پاس گل خود دیگر همبازی اش را در موقعیت گلزنی قرار دهد. 

 

1164262

 

دوم – محمد ایرانپوریان، تراکتورسازی – 12 امتیاز 


یکی از بهترین گلسازهای لیگ شانزدهم در اولین دیدار دور برگشت نتوانست برای تیمش گلسازی کند، ایرانپوریان که تاکنون 5 بار برای تیمش گلزنی کرده 6 بار نیز با پاس های فوق العاده خود مقدمات گلزنی را در تیم فراهم کرده است، البته ایرانپوریان 1 بار نیز توانست یک پنالتی منجر به گل برای تیمش به دست بیاورد. 

 

1166108

 

سوم – مرتضی تبریزی، ذوب آهن – 10 امتیاز 


مهاجم اول ذوبی ها اولین دیدار این تیم را در دور برگشت از دست داد، دیداری که آنقدر در آن موقعیت داشتند که شاید مرتضی تبریزی می توانست با استفاده از آنها خود را به عنوان گلزن اول لیگ معرفی کند، کاپیتان دوم ذوبی ها تاکنون 9 بار برای این تیم گلزنی و 1 بار نیز با پاس خود برای تیمش گلسازی کند.

 

1164215

 

سوم – ایمان مبعلی، نفت تهران – 10 امتیاز 


بهترین گلساز لیگ نیز در بازی اخیر تیمش در برابر استقلال نتوانست کاری از پیش ببرد، او تاکنون 7 بار با پاس های خود بازیکنان تیمش را در معرض گلزنی قرار داده و 3 بار نیز خود اقدام به گلزنی کرده است، مبعلی یکی از بازیکنانی بود که در فصل نقل و انتقالات چند مشتری پر و پا قرص از جمله استقلال را خواهان خود می دید. 

 

1166854

 

چهارم – مهدی طارمی، پرسپولیس – 9 امتیاز 


آقای گل فصل قبل لیگ برتر در بازی اخیر پرسپولیسی ها موفق شد تنها گل این تیم را به ثمر برساند، گلی که سه امتیاز حیاتی را برای سرخ پوشان به همراه داشت. طارمی با گلزنی در دیدار برابر سایپا توانست تعداد گل های خود را به عدد 8 برساند تا در رده سومین گلزنان لیگ قرار بگیرد. مهاجم سرخ پوشان یک بار نیز با به دست آوردن یک ضربه پنالتی توانست موجبات گلزنی تیمش را فراهم کند. 

 

 

چهارم – کاوه رضایی، استقلال – 9 امتیاز 


مهاجم اول آبی های پایتخت که یکی از امیدهای اصلی منصوریان برای گلزنی محسوب می شود در اولین بازی این تیم در دور برگشت نتوانست در گلزنی موفق باشد، رضایی که تاکنون 5 بار برای استقلالی ها گلزنی کرده تقریبا به همین میزان در گلسازی نیز موفق بود، او در بازی های انجام شده 4 بار نیز با پاس های خود دیگر بازیکن آبی را در معرض گلزنی قرار داد. 

 

1173191

 

پنجم – محمد قاضی، نفت تهران – 8.5 امتیاز


مهاجم نفتی ها در دیدارهایی که امسال برای تیمش به میدان رفته توانسته عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد، قاضی تاکنون 7 بار برای دایی و تیمش گلزنی کرده و یکی از بهترین گلزنان لیگ محسوب می شود، ضمن اینکه او یک بار نیز با ارسال پاس زیبایی موفق به گلسازی شده و یک پنالتی نیز برای تیمش به دست آورده است، ضربه ای که به گل تبدیل نشد. 

 

1172511

 

انتخاب ویژه – رحیم زهیوی، استقلال خوزستان – الشیحانیه قطر، 11 امتیاز 


البته مهاجم خوزستانی ها اکنون در لیگ ستارگان قطر و با پیراهن تیم الشیحانیه به میدان می رود اما برای آخرین بار به بررسی عملکرد او در نیم فصل اول لیگ برتر و با پیراهن استقلال خوزستان می پردازیم، زهیوی که ارزشمندترین بازیکنان لیگ محسوب می شد در دیدارهایی که برای تیم قهرمان به میدان می رفت توانسته بود 7 بار اقدام به گلزنی و 4 بار گلسازی کند. جالب اینجاست که زهیوی در اولین دیداری که برای الشیحانیه به میدان رفت موفق شد یک پاس گل برای دیگر مهاجم تیمش مهیا کرد. 

 

 

توضیح جدول

 

بازیکنان حاضر در لیگ به ازای به ثمر رساندن هر گل و ارسال پاس گل و به دست آوردن پنالتی منجر به گل یک امتیاز مثبت به دست می آورند، بازیکنان در صورت به دست آوردن پنالتی که در نهایت منجر به گل نمی شود نیز نیم امتیاز مثبت دریافت می کنند.

 

1173451

1173452

1173453

دیدگاه‌ها