کد خبر : 1387666 | 26 دی 1395 ساعت 15:31 | 34.2K بازدید | 1 دیدگاه

پرسپولیس و شخصیت قهرمانی برابر فولاد

پرسپولیس در بازی برابر فولاد در اهواز، سه مهره اصلی تیمش را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد.

پرسپولیس و شخصیت قهرمانی برابر فولاد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی مقابل سایپا که برای آنها تلفات زیادی در پی داشت، اکنون باید در اهواز مقابل تیم آماده فولاد قرار گیرند. تیمی که با عبور از هفته‌های ابتدایی کابوس وار اکنون با نعیم سعداوی شخصیت مناسبی کسب کرده و در مسیر مدعی شدن می باشد.


پرسپولیس در این بازی فرشاد احمدزاده را به دلیل محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز برای سایپا در اختیار ندارد و رامین رضاییان و محسن ربیع خواه نیز با توجه به مصدومیت نمی‌توانند این تیم را همراهی کنند. این اتفاق باعث می‌شود نیمکت پرسپولیس با خلا بزرگی در بازی بزرگ هفته مواجه شود. با این حال شاگردان برانکو ایوانکوویچ می‌توانند از این بازی به عنوان سکوی پرتاب بزرگی برای رسیدن به هدف خود سود ببرند. شرایط کنونی پرسپولیس را می‌توان با فصل گذشته و پیش از دیدار برابر صبا در قم تشبیه کرد. جایی که این تیم محسن بنگر، رامین رضاییان، مهدی طارمی و کمال کامیابی نیا را در اختیار نداشت و در صورتی که به حریف امتیاز می‌داد شانس باقی ماندن در کورس را پیش از تعطیلات سال نو از دست می‌داد. با این حال سرخپوشان موفق شدند با یک بازی برتر و با گلزنی فرشاد احمدزاده در قم به پیروزی دست یابند و با حفظ این روند تا پایان فصل مدعی اصلی قهرمانی لقب گیرند.


اکنون پرسپولیس با محرومیت سه بازیکن تیمش اکنون در شرایطی مشابه فصل گذشته ولی این بار در کورس با تراکتورسازی قرار دارد و پیروزی در این شرایط می‌تواند شخصیت قهرمانی را به بازیکنان این تیم دیکته کند و آنها را برای رسیدن به هدف بزرگشان در پایان فصل نزدیک‌تر کند. باید دید نفرات حاضر در استادیوم غدیر با پیراهن پرسپولیس موفق خواهند شد این روحیه را در خود به وجود آورند و در سخت‌ترین بازی این تیم به موفقیت دست یابند یا اسیر انگیزه و روحیه پیروزی‌خواهی حریف خواهند شد؟

دیدگاه‌ها