کد خبر : 1388090 | 28 دی 1395 ساعت 08:38 | 52.2K بازدید | 0 دیدگاه

رنگی ترین ستاره خارجی لیگ ایران (گزارش)

آلویس نانگ در لیگ برتر ایران با پیراهن های آبی ، قرمز، زرد، سفید و مشکی به میدان رفته و تنها سبز و نارنجی برای تکمیل رنگ های پیراهنش مانده اند.

رنگی ترین ستاره خارجی لیگ ایران (گزارش)

 به گزارش"ورزش سه"، آلویس نانگ در سومین فصل حضورش این بار با پیراهن استقلال خوزستان در لیگ برتر ایران حضور یافته است.


نانگ در نیم فصل دوم لیگ چهاردهم به فولاد خوزستان پیوست و توانست در این تیم فوق العاده ظاهر شود، او در این نیم فصل 9 گل برای قرمزهای اهوازی به ثمر رساند.

 

1173872


2 گل به استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان و 1 گل به تیم های تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس تهران، سایپا ، نفت تهران و صبای قم.


اما در انتهای لیگ او با اسکوچیچ به مشکل برخورد و تصمیم گرفت از این تیم جدا شود و به نفت تهران برود اما در این تیم نتوانست به دلیل حضور نداشتن در پست تخصصی آنگونه که باید بدرخشد.


او در برابر گسترش فولاد و سایپا برای تیمش گلزنی کرد اما شاهکار او در بازی برابر فولاد خوزستان تیم سابقش بود که هم یک گل زد و هم با پاس گل دیدنی وحید امیری را در موقعیت گلزنی قرارداد تا منصوریان آن بازی را پیروز شود.

 

1173873


بعد از این اتفاق و مشکلات مالی نفت تهران از این تیم جدا شد و به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست اما در تیم تبریزی فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورد.


اما در فرصت کوتاه توانست 3 گل وارد دروازه حریفان کند، او به تیم های استقلال اهواز، استقلال تهران و سپاهان با پیراهن تراکتورسازی در لیگ برتر گلزنی کرد و برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز گل زد.

 

1109015


او نیم فصل اول لیگ شانزدهم به تیمی نپیوست تا اینکه استقلالی های خوزستان او را به خدمت بگیرند و البته در بازی اول نیز با انگیزه و خطرناک نشان داد، باید دید آیا بازهم او در ورزشگاه خالی آزادی می تواند گل بزند، به تیمی که در همین ورزشگاه توپ را وارد دروازه اش کرده بود.

 

1173871


نانگ در بازی های رسمی  لیگ برتر ایران پیراهن های قرمز، سیاه، سفید، زرد، آبی را پوشیده است، تنها نارنجی و سبز مانده اند تا مداد رنگی پیراهن های او تکمیل شود.


گفتنی است نانگ سابقه گلزنی به تمام تیم های سابق خود یعنی نفت تهران، استقلال خوزستان، تراکتورسازی و فولاد را دارد.

دیدگاه‌ها