کد خبر : 1388152 | 28 دی 1395 ساعت 12:36 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه چینی به دنبال جذب مهاجمین درجه 1 اروپا

شو یوهوی، مالک باشگاه تیانجین کوانجین تایید کرد که آنها به دنبال جذب دیگو کاستا، کریم بنزما، ادینسون کاوانی و رادامل فالکائو هستند.

باشگاه چینی به دنبال جذب مهاجمین درجه 1 اروپا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تیانجین که تا به حال موفق به جذب اکسل ویتسل شده و فابیو کاناوارو هدایت آن را به عهده دارد، قصد دارد چندین مهاجم درجه یک اروپا را به خدمت بگیرد. در حالی که قوانین لیگ چین که برای جذب بازیکنان خارجی محدودیت قائل شده، تا به اینجا مانع این خریدها بوده، مالک باشگاه تلاش آنها برای جذب مهاجمان درجه یک اروپا را تایید کرد.

 

 

1165016

 

 

او گفت:" باشگاه ما قصد دارد سرمایه گذاری بزرگی در فصل جدید انجام دهد ولی قوانین جدید دست ما را بسته اند. ما به یک مهاجم نیاز داریم بنابراین برای جذب بنزما پیشنهاد داده ایم، همینطور فالکائو. در واقع باشگاه آماده جذب فالکائو و رائول خیمنز(مهاجم بنفیکا) است. ما با آنها بر سر حقوق نیز به توافق رسیده ایم. انتظار می‌رفت که این خرید انجام شود ولی قوانین جدید مانع ما شده است.

 

من با خورخه مندس (ایجنت مشهور فوتبال) ملاقاتی داشتم و در آن موقع به دنبال جذب دیگو کاستا بودیم. باشگاه پاری سن ژرمن نیز به ما اعلام کرد که در تابستان آماده مذاکره برای کاوانی خواهد بود،هر چند که خود کاوانی می‌خواست در زمستان به چین بیاید. دیگو کاستا نیز شرایط مشابهی دارد. با این حال در تابستان لیگ چین به اواسط خود رسیده و نمی‌توانیم انقدر صبر کنیم."

دیدگاه‌ها