کد خبر : 1388181 | 28 دی 1395 ساعت 14:27 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

فان خال: قهرمانی با یونایتد بزرگترین دستاوردم بود

لوئیس فان خال، سرمربی هلندی که امروز اعلام بازنشستگی کرد مدعی شد که بردن جام حذفی در منچستریونایتد با توجه به فشار "غیرانسانی" که در آن دوره روی او بود، بزرگترین دستاوردش بوده است.

فان خال: قهرمانی با یونایتد بزرگترین دستاوردم بود

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی هلندی دو سال هدایت منچستریونایتد را برعهده داشت و در آن دوره موفق شد قهرمانی جام حذفی را به دست آورد. با این حال او در این دو سال به شدت تحت فشار حملات روزنامه ها و رسانه‌های انگلیس بود و به چهره منفور آنها تبدیل شده بود. حال فان خال با توجه به فشاری که از سوی این رسانه ها به او وارد شده، قهرمانی جام حذفی انگلیس را بزرگترین دستاوردش می‌داند.

 

1173930

 

او گفت:" بردن جام حذفی با منچستریونایتد در انگلیس بزرگترین دستاورد من بود. 6 ماه آخر پای یک چوبه دار ایستاده بودم و طناب دار دور گردنم بود. رسانه‌های انگلیسی مسئول این موضوع بودند. فشاری که روی من بود غیرانسانی بود و من باید پای فلسفه ام می‌ماندم و به بازیکنان انگیزه می‌دادم.

 

وقتی در چنین فشاری می‌توانید قهرمان جام حذفی شوید باید به آن افتخار کنید. همینطور به این خاطر که در فینال10 نفره شده بودیم. در نهایت این اتفاقات باعث شد تا آن جام برای من فوق العاده شود."

دیدگاه‌ها