کد خبر : 1388292 | 28 دی 1395 ساعت 19:32 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس لرزه های نیمه نهایی جنجالی ادامه دارد؛

سپاهان- نفت در غیاب چهار بازیکن اصلی

دو تیم سپاهان و نفت تهران در شرایطی برابر هم قرار خواهند گرفت که از هر تیم دو بازیکن اصلی نمی تواند در این دیدار حاضر باشد.

سپاهان- نفت در غیاب چهار بازیکن اصلی 

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم سپاهان اصفهان و نفت تهران پس از انجام یک بازی در لیگ برتر دوباره در ورزشگاه نقش جهان به هم رسیدند. این دو تیم دهم دی ماه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر هم قرار گرفتند که در پایان و در یک بازی جنجالی این شاگردان علی دایی بودند که به فینال مسابقات و مصاف با تراکتورسازی رسیدند.


اما این دیدار برای هر دو تیم هزینه هایی به همراه داشت؛ علی دایی به دلیل محرومیتی که رفتارهای او در دیدار برابر سپاهان به دنبال داشت، نمی تواند در بازی فردا روی نیمکت تیم خود باشد و همینطور محمد قاضی و میلاد فخرالدینی نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نخواهند داشت. محمد قاضی در دیدار برابر سپاهان دچار مصدومیت شد و هنوز مهیای بازگشت به میادین نشده است.


در همان دیدار تیم سپاهان نیز به دلیل برخورد دقایق پایانی شجاع خلیل زاده با عباس بوعذار و اعلام حکم کمیته انضباطی مبنی بر چهار جلسه محرومیت از حضور در میادین فوتبالی، نمی تواند این بازیکن را در دیدار برابر نفت تهران به همراه داشته باشد. جلال علی محمدی نیز که در هفته های اخیر یکی از بهترین بازیکنان سپاهان بوده است، در دیدار فردا نمی تواند برای تیم خود به میدان برود.


با این وصف به نظر می رسد در بازی فردا علیرغم غیبت 4 بازیکن اصلی دو تیم، باز هم می توانیم شاهد یک دیدار جذاب و تماشایی باشیم.

دیدگاه‌ها