کد خبر : 1388475 | 29 دی 1395 ساعت 13:50 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور در دربی مشهد

خداداد به دنبال اولین پیروزی با پیراهن سرمربیگری

دیدار تیم های سیاه جامگان و پدیده هشتمین دیداری است که خداداد عزیزی روی نیمکت مشهدی ها می نشیند، اما در حقیقت دومین دیداری است که وی عنوان سرمربی را در این تیم یدک می کشد.

خداداد به دنبال اولین پیروزی با پیراهن سرمربیگری 

به گزارش "ورزش سه"، هفته دهم رقابت های لیگ برتر، اولین هفته ای بود که خداداد عزیزی پس از مدت ها روی نیمکت سیاه جامگان نشست، او که پس از خروج فرهاد کاظمی، در این تیم حضور پیدا کرد با عنوان مدیرفنی روی نیمکت مشهدی ها نشست تا به هدایت آنها بپردازد، هر چند مسئول اول فنی سیاه جامگان خداداد محسوب می شد اما روی کاغذ وی مدیرفنی این تیم محسوب می شد تا اینکه پس از پایان بازی های دور رفت و شکست برابر پرسپولیسی ها وی به طور رسمی اعلام کرد از این پس  به عنوان سرمربی روی نیمکت مشهدی ها حضور پیدا می کند. 


خداداد در دوران حضور خود در این تیم به عنوان مدیر فنی، در 6 بازی عهده دار امور فنی سیاه جامگان بود که در این میان به سه شکست، دو تساوی و یک پیروزی دست پیدا کرد، او و تیمش در برابر ماشین سازی به پیروزی رسیدند و در برابر نفت تهران و استقلال خوزستان به تساوی رسیدند و مقابل تیم های پرسپولیس و پیکان و صنعت نفت نیز شکست را پذیرا شدند. 


با این حساب دیدار تیم های ذوب آهن و سیاه جامگان را از اولین هفته بازی های دور برگشت را می توان اولین دیدار خداداد با ردای سرمربیگری سیاه جامگان دانست که با شکست تیمش به پایان رسید و او با پیروزی در دیدار دربی مشهد می تواند به اولین پیروزی خود به عنوان سرمربی روی نیمکت سیاه جامگان دست پیدا کند. 


این مربی در مجموع حضورش در تیم سیاه جامگان در هفت دیدار حضور پیدا کرده که در این میان به چهار شکست، دو تساوی و یک پیروزی و در کل پنج امتیاز دست پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها