کد خبر : 1388497 | 29 دی 1395 ساعت 15:47 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیاه جامگان 1-پدیده1؛ این هم شد دربی؟!

دو تیم سیاه جامگان و پدیده در یک بازی شجاعانه و پر سرعت به تساوی یک بر یک دست یافتند.

سیاه جامگان 1-پدیده1؛ این هم شد دربی؟!

به گزارش "ورزش سه"، گل های این دیدار در دقیقه 37 توسط میلاد کمندانی برای پدیده و یک دقیقه بعد توسط عباس عسگری برای سیاه جامگان به ثمر رسید. در شرایطی این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید که به خصوص در نیمه دوم شاهد یک بازی تماشایی و سریع از هر دو تیم بودیم اما بی دقتی مهاجمین، عملکرد خوب مدافعین و هم چنین واکنش های گلرهای دو تیم مانع از تغییر نتیجه در نیمه اول شد تا نتیجه دیدار رفت البته تماشایی تر و جذاب تر در دور برگشت تکرار شود.


سیاه جامگان مشهد- پدیده خراسان؛ ساعت ۱۵؛ ورزشگاه ثامن مشهد؛ تماشاگر: 
داوران: علیرضا فغانی – حسین طالقانی – امیررضا آشورماهانی – محمد ملکی ناظر: محمدجواد تقی پور.

اخطار: رضا ناصحی (40) از پدیده و علی جلیلی (76) از سیاه جامگان

 

 

ترکیب سیاه جامگان:

 

محمد ناصرى، محسن آقایى، علیرضا جلیلى، وحید عسگرى، رضا شربتى، عبدالرضا زارعى،  سالار افراسیابى، حسین بادامکى ( 75 میلاد میداوودی)، محسن آذرباد، عباس عسگرى، روح الله سیف اللهى.
سرمربی: خداداد عزیزی

 

ترکیب اصلی پدیده:


شهاب گردان، رضا ناصحى، وارزادات هارویان، عبدالله حسینى، حسن جعفرى، مهرداد کفشگرى، کریم احمدى، میلاد کمندانى(60 محمد علیمردانی)، معین عباسیان، فرزاد زامهران(68 یونس شاکری)، حمزه خذیراوى.
سرمربی: محمدرضا مهاجری

 

 

شرح گل:

 


1-0(پدیده): در دقیقه 37 تیم پدیده روی یک ضدحمله موفق شد با حرکت زیبای حمزه خضیراوی در عوض کردن منطقه بازی، فضای خوبی را برای رضا ناصحی ایجاد کند و بلافاصله ناصحی اقدام به شوت کرد و در ریباند میلاد کمندانی موفق به ثبت اولین گل بازی شد.

1-1(سیاه جامگان): پاس زیبای بازیکنان سیاه جامگان به عباس عسگری رسید و این بازیکن در موقعیتی تک به تک با شهاب گردان گل تساوی را تنها یک دقیقه بعد از گل پدیده در دقیقه 38 به ثمر رساند.

 

 

شرح بازی:

 


دقایق ابتدایی این دیدار سریع دنبال شد و چند موقعیت را روی دروازه هر دو تیم شاهد بودیم؛ در ادامه اما تیم پدیده حملات منسجم تری داشت و کمی بهتر از سیاه جامگان توپ را به گردش در می آورد. با طی شدن دقایق ابتدایی از سرعت بازی کاسته شد و موقعیت های تیم پدیده بیشتر روی ضربات ایستگاهی معین عباسیان ایجاد می شد، تا اینکه در دقیقه 37 پدیده روی یک حرکت سریع به گل رسید و بلافاصله بعد این تیم سیاه جامگان بود که کار را به تساوی کشاند. دقایق باقی مانده تا پایان نیمه اول نیز با مصدومیت های بازیکنان سپری شد تا این دیدار با نتیجه یک بر یک پایان یابد. اگر نیمه اول تیم پدیده عملکرد بهتری داشت، در نیمه دوم این تیم سیاه جامگان بود که با دوندگی و ارسال پاس های کوتاه و دقیق در میانه میدان عملکرد بهتری ارائه داد. البته هر دو تیم در نیمه دوم نمایش بسیار خوبی داشتند و تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار گرفتند؛ همین موضوع باعث شد تا به خصوص در نیمه دوم شاهد موقعیت های گلزنی زیادی روی دروازه هر دو تیم باشیم؛ اما به هر حال تساوی برای نمایش جسورانه هر دو تیم عادلانه بود.

 

 

بهترین بازیکن:

 


در ترکیب هر دو تیم بازیکنانی حضور داشتند که تلاش زیادی در بازی داشتند. حمزه خضیراوی مهاجم تیم پدیده را می توان به عنوان یکی از مهره های تاثیرگذار بازی نام برد و همینطور به ارسال های خوب معین عباسیان در ترکیب تیم پدیده اشاره کرد. هم چنین در تیم سیاه جامگان نیز عباس عسگری مثل چند بازی اخیر بهترین بازیکن تیمش بود.

 

 

اتفاق ویژه:

 


دربی مشهد در ورزشگاه ثامن برگزار شد و تنها 1000 هوادار در این دیدار حضور داشتند. می توان عدم استقبال از این دیدار را به عنوان اتفاق ویژه نام برد؛ چرا که در تمامی شهر ها معمولا جمعیتی بیش از 1000 نفر در اینگونه مسابقات حاضر می شوند.

 

 

دقایق حساس:

 

 

دقیقه 8: ضربه ایستگاهی تیم پدیده توسط مهرداد کفشگری به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 10: ارسال کرنر تیم سیاه جامگان به روی دروازه تیم پدیده آمد و بدون برخورد به بازیکنی از تیم حریف و خودی، عرض خط دروازه را طی کرد و به بیرون رفت.

دقیقه33: ارسال دقیق معین عباسیان روی ضربه کرنر به رضا ناصحی رسید که ضربه این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 26: پاس توی عمق بازیکنان تیم پدیده ، حمزه خضیراوی را در موقعیتی تک به تک قرار داد ولی واکنش عالی ناصری مانع از گلزنی پدیده شد.

دقیقه 30: ارسال خوب معین عباسیان به دیرک دوم با ضربه آرام میلاد کمندانی در دستان گلر تیم سیاه جامگان جای گرفت.

دقیقه 53: ارسال زیبای معین عباسیان از فاصله ای دور به سمت دروازه رفت که واکنش ناصری مانع از گلزنی این بازیکن شد؛ البته داور در این صحنه خطای آفساید را اعلام کرد.

دقیقه 64: تیم سیاه جامگان در دو دقیقه متوالی روی دروازه حریف خود خطرساز شد که در اولین مرتبه ضربه عسگری را گردان دفع کرد و در مرحله دوم حسین بادامکی با بی دقتی پاس زیبای عسگری را به بیرون فرستاد.

دقیقه 71: شهاب گردان در این لحظه خروج نامطمئنی داشت و ضربه مهاجم تیم سیاه جامگان را حسینی مدافع پدیده با سینه کنترل  کرد تا دومین گل سیاه جامگان به ثمر نرسد.

دقیقه 75: ضربه معین عباسیان از روی ضربه ایستگاهی باز هم خطرساز شد و با کمترین فاصله ممکن پس از برخورد به دیرک دروازه توپ راهی بیرون شد.

دقیقه 90: ارسال معین عباسیان با ضربه سر شاکری روبرو شد و البته با اختلاف راهی بیرون شد.

دقیقه 90+1: ارسال محسن یوسفی و ضربه سر حمزه خضیراوی با فاصله کم و به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

 

 

 

حواشی:

 

 

* مانند بازی های گذشته دو تیم باز هم شاهد استقبال کم هواداران از این دیدار هستیم.

* تماشاگران کم تعداد این دیدار در دو قسمت به تشویق تیم های محبوب خود پرداخته اند.

* گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را 1000 نفر اعلام کرد.

* مهدی هاشمی نسب و خداداد عزیزی هر دو با نگرانی در کنار خط حاضر می شوند و به هدایت تیم می پردازند.

* مهرداد کفشگری در دقیقه  38 به دلیل مصدومیت قادر به ادامه کار نشد و جای خود را به بازیکن دیگری داد.

* مدیران عامل هر دو تیم در ورزشگاه حضور دارند و این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

* خداداد عزیزی در کنار زمین به برخی تصمیمات داوری اعتراض دارد.

دیدگاه‌ها