کد خبر : 1388550 | 29 دی 1395 ساعت 17:35 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

انریکه: راکیتیچ الان به خاطر من از پل نمی پرد!

از ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسا روز گذشته مصاحبه ای منتشر شد که در آن او به فرانس فوتبال گفته بود به قدری به لوئیس انریکه اعتماد داد که اگر او بگوید، حاضر است خودش را از پل به پایین پرت کند. هرچند تاریخ انجام مصاحبه به سه ماه پیش مربوط می شود.

انریکه: راکیتیچ الان به خاطر من از پل نمی پرد!

به گزارش "ورزش سه"، این در شرایطی است که نسبت به چند ماه پیش، اوضاع راکیتیچ از یک بازیکن همیشه ثابت به یک بازیکن نیمکت نشین تغییر پیدا کرده است.

 

 

1173944

 

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا که در نشست خبری بازی فردای تیمش مقابل سوسیداد شرکت کرده بود، در مورد این اظهارنظر گفت:« فکر می کنم تاریخ تنظیم این مصاحبه مربوط به گذشته است. حالا از او این سوال را پرسید؛ چون احتمالا جواب دیگری خواهد داد.

ایوان یک الگو است. او یک بازیکن مهم برای ما بوده، هست و خواهد بود. البته به شخصه اهمیت چندانی به اینگونه مصاحبه ها نمی دهم.»

 

بازی در زمین دشوار سوسیداد:« در مسابقات حذفی، چه کوپا دل ری و چه لیگ قهرمانان به این فکر نمی کنیم که بازی برگشتی هم وجود دارد. تمام توانمان را در بازی رفت می گذاریم تا کار را تمام کنیم. مثل همیشه خودمان را آماده کرده ایم.

واضح است که همیشه در زمین سوسیداد به مشکل برخورد کرده ایم؛ ولی فردا سعی خواهیم کرد از پرس این تیم خارج شده و موقعیت های گلزنی زیادی خلق کنیم. سوسیداد را به خوبی آنالیز کرده ایم و برای کسب پیروزی همه تلاش مان را خواهیم کرد.»

 

بیرون ماندن دوباره ویدال از فهرست 18 نفره:« فقط می توانم 18 بازیکن را در فهرست هر بازی قرار دهم و برخی باید بیرون بمانند. این تصمیم من بوده که ویدال از فهرست خارج باشد. قبلا در مورد او اظهارنظر کرده ام و عقیده من تغییری نکرده است. ویدال با دیگر بازیکنان برای من هیچ فرقی ندارد.»

 

نیمار:« همیشه گفته ام که حضور نیمار در ترکیب، باعث تماشایی تر شدن بازی های مان می شود. اهمیت حضور نیمار فقط به گلزنی او نیست. او کمک می کند تا موقعیت های بیشتری روی دروازه حریفان خلق کنیم. مهم نیست او امسال کم گل زده؛ چرا که در هر بازی همواره جزو بازیکنان تاثیرگذار بوده است.»

 

باخت رئال به سویا:« آخر هفته خوبی داشتیم. ما بردیم و رئال باخت. همیشه دوست دارم تیم هایی که جلوتر از ما در جدول هستند ببازند. لالیگا 4 مدعی قهرمانی دارد و باید دید کدام تیم ثبات بیشتری در نتایج خواهد داشت.»

 

تمدید قرارداد مسی:« به این سوالات غیر فوتبالی پاسخ نمی دهم.»

 

دیدگاه‌ها