کد خبر : 1388658 | 29 دی 1395 ساعت 23:50 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: فان خال مربی بزرگی است

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، با تحسین لوئیس فان خال، او را یکی از بهترین مربیان تاریخ بارسا توصیف کرد.

انریکه: فان خال مربی بزرگی است

به گزارش "ورزش سه"، فان خال که در تابستان گذشته از منچستریونایتد جدا شد، در حال حاضر هدایت تیمی را برعهده ندارد و روز گذشته یک نشریه هلندی از قول او نوشت که از دنیای مربیگری خداحافظی کرده اما او امروز با رد این موضوع، اعلام کرد تنها برای یک سال قصد دارد استراحت کند.

 

انریکه که در هر مقطع حضور فان خال در بارسا، زیر نظر او کار کرد، در مورد تاثیر او بر این باشگاه گفت:" من خوش شانس بودم که دو بار زیر نظر او کار کردم و شخصا نظر بسیار خوبی در مورد او دارم؛ به خاطر رابطه ای که با هم داشتیم.

 

 

1174323

 

 

او یکی از بهترین مربیانی است که ما در بارسا داشتیم. من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. او شخصیت قدرتمندی است و مربی بزرگی هم هست. می توانم بگویم یکی از بزرگترین مربیانی است که زیر نظرشان کار کردم. وقتی او به بارسا آمد، خیلی خوب با ایده فوتبال مالکانه و بازی گروهی جا افتاد. او مربی ای بسیار سختکوش و متدیکالی است و قوانین سفت و سختی دارد که باید اجرا شود.

 

وقتی به دو دوره ای که او اینجا بود، فکر می کنم، خاطرات و داستان های خوبی را به یاد می آورم. منظورم این است که کنفرانس های مطبوعاتی او فوق العاده بود.

 

او فرد مهمی در دوران حرفه ای ام بود؛ نه تنها در زمینه فوتبال، بلکه از جنبه شخصی.  پشت آن چهره جدی، او آدم بسیار حساسی است. امیدوارم او به دیدن ما بیاید."

دیدگاه‌ها